MullenLowe Adventa для «Олейна». Готуємо з любов’ю

MullenLowe Adventa створили нову рекламну кампанію для бренду «Олейна».

Коментарі 2082

2020 рік загострив увагу споживачів до того, які продукти ми купуємо, якої вони якості, наскільки вони безпечні, як впливають на здоров’я. Якщо раніше господиням було важливо готувати якнайсмачніше, то сьогодні на один рівень зі смаком піднялись питання безпеки та користі.

«Олейні» було що розповісти кожній українській жінці про себе: про контроль якості від міжнародного концерну «Бунге» на кожному етапі виробництва, насіння, з якого виробляється олія, і про те, як вона дбайливо очищується так, щоб зберегти природну користь.

Але ми не хотіли створювати ще одну зарозумілу продуктову кампанію... Ми хотіли створити ще одну теплу сімейну історію, таку природну для бренду «Олейна», і дуже органічно вплести в неї розповідь про свій продукт. Не повчати споживача, а надихнути його красою людських емоцій та емоційністю фудової краси.

Нова історія «Олейни» – це історія одного сімейного ранку, сповненого теплом, посмішками, турботою та затишним щастям.

Отже ми мали один великий виклик – зробити кожну секунду ролика цікавою та живою.

Тож, по-перше, ми відмовились від традиційної структури ролика, коли емоційну історію перериває суха раціональна демочастина. Для нас було важливо всі моменти виробництва органічно вплести в живу та захопливу рекламну історію, не втрачаючи увагу споживача.

Саме тому ми одразу відмовились від ідеї створювати будь-які елементи креативу, навіть насіннячко, використовуючи сучасні 3D-технології. І керувалися принципом – усе, що може бути знятим, має бути знятим й органічно вплетеним у рекламну розповідь. Адже жодна сучасна технологія не створить тієї краси олійних хвиль, які здатна побачити камера.

Ми задіяли команду професіоналів і техніку високого рівня: неймовірну режисерку Коко Вінтур, відому своїми яскравими сімейними історіями і приголомшливо смачними тейблтоп-кадрами, та технічну команду з роботом-камерою Bolt зі спеціально виготовленими пневмосистемами синхронізації камер, завдяки яким могли не тільки відзняти кожен рух олійної краплі, а й перетворювати сплески на плавні художні кадри… Ми стали свідками майже дива, встигаючи мандрувати в просторі за перетвореннями кожної краплі олії.

Але дива не трапляються самі по собі. Це шлях, на якому немає місця жодному компромісу, від моменту створення ідеї до ефіру матеріалів.

 video
Команда «Олейна»

Директорка змаркетингу: Євгенія Роік
Спеціалістка змаркетингу: Ольга Черняк

Команда Mullenlowe Adventa

Креативнадиректорка: Світлана Цвєлєньєва
Директорка поработі з клієнтами: Ольга Мамаєва
Старшакопірайтерка: Аліна Гончаренко
Арт-директор:Олег Самохін
Старшааккаунт-менеджерка: Наталія Шевнюк

Команда The Martini Shot

Режисерка:Корінна Вінтер
DOP: Денис Лущик
DOP: ДімаБондаренко
ExecutiveProducer: Людмила Салащенко
Продюсер: ІванШигапов
1AD: МаріяПетрожинська
Художник-постановник:Іван Черевко
Реквізит: СергійГреков
Дизайнери FoodStyle: Жанна Ніконова, Константин Шаменко
SFX: АнатолійПознаньский
Постпродакшн: Coffeepost post production
Звук та музика:Євген Бедненко

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода