MullenLowe Adventa показали справжніх котиків

MullenLowe Adventa створили промокампанію для нової української кінострічки

Комментарии 1723

Незабаром на екрани країни вийде нова вітчизняна стрічка із чудернацькою назвою «Наші Котики, або Як ми полюбили лопати в умовах обмеженої антитерористичної операції з елементами тимчасового воєнного стану». Це фільм про українських добровольців на сході України, що з перших днів війни захищали країну від російських окупантів. «Наші котики» — так ласкаво називають їх між собою волонтери та всі, хто допомагав і допомагає українській армії.

«Неполіткоректна патріотична комедія» — новий для українського кінематографу жанр, вважають ті, хто причетний до створення фільму: продюсери Ігор Савиченко та Марко Супрун, режисер і продюсер Володимир Тихий, а також журналіст і продюсер Степан Бандера, онук легендарного провідника ОУН. «Чи може кіно про війну бути смішним? Чи варто взагалі з цього сміятись? Як відреагує аудиторія? Чи не буде це для неї травматичним? Як саме ми маємо просувати таку стрічку?» — з такими запитаннями звернулись до MullenLowe Adventa кінематографісти.

Челендж виявився непростим, оскільки тема занадто чутлива, а аудиторія — наелектризована. Щоб виявити реальні інсайти, агенція провела нейромаркетингове дослідження ЦА, що дозволяє не просто отримати відповідь на ті чи інші запитання, а зрозуміти реальні відчуття опитуваних. Дослідження показало: концепція, що її запропонували MullenLowe Adventa — «сміх — ознака переможця» — знайшла належний відгук у серцях аудиторії.

Агенція розробила трейлер до кінофільму, а також постер і стенд для промо в кінотеатрах. «Котики» — це суміш геройства, комізму та реальних історій. Герої стрічки — кумедні та дещо гротескні персонажі, які постійно жартують у «бандерівському» стилі. Для них гумор — найкращий захист від супротивника. Саме на таких жартах і сторітелінгу побудована ідея трейлера, що перетинається з гоголівськими мотивами фільму та переосмислює їх.

 video

«Ми дуже тішимося з того, що кінематографісти почали звертатись до комунікаційних агенцій з метою розробки промо для кінофільмів, і радіємо, що маємо змогу долучитись до розвитку українського кінематографу, — коментує Ольга Мамаєва, директорка з розвитку бізнесу MullenLowe Adventa та керівниця проєкту. — Іноді просто гарного постера недостатньо — потрібна ідея, що драйвить і вирішує складні комунікаційні завдання. І, звісно ж, гумор — потужний інструмент, що дозволяє достукатись до кожного».

Над проектом MullenLowe Adventa працювали:

Ольга Мамаєва – project owner

Олексій Дьомін – креативний директор

Вадим Андрієвський, Євген Павлович, Юлія Блінова, Влад Колодей, Володимир Коркач – креативна група

За матеріалами пресс-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода