MullenLowe Adventa і Профарма створили музей серця і нервів

Щоб зруйнувати стереотипне уявлення про рекламу фарм препаратів, MullenLowe Adventa і Профарма створили цілий музей.

Комментарии 1044

Всі звикли, що в рекламі ліків обов'язково у когось щось болить, потім нам показують «мультик» про чарівну пігулку і намальовані органи та звичайно щасливе зцілення. Щоб виділитися серед ряду подібних роликів і в той же час донести суть продукту, ми створили музей скульптур, де увічнили всім відомі серцеві і нервові симптоми. Так, спочатку ми створили статуї, а потім їх підірвали і заростали весь простір травою. Це не розвага або вандалізм, це найкраща метафора для основного повідомлення продукту «Карвеліс усуває серцеві симптоми і їх причину за допомогою неймовірно потужного трав'яного складу».

Що стосується продакшена, так цей ролик був справжнім викликом для всіх департаментів. Щоб створити 2х метрові скульптури за короткий термін, ми звернулися до сучасних технологій і провели 3D-сканування акторів. Не впевнені, чи впорався б з цим Мікеланджело... Ну і пост-продакшен застосували чари поза Хогвартса та заростили весь простір потужними стеблами трави, які пробралися крізь статуї і знищили всі наші болі.

В цілому робота над роликом тривала кілька місяців та повірте, для ролика такої складності це дуже стислі терміни. Так було складно, але ми все успішно впоралися. І тепер глядачі можуть насолоджуватися естетично красивою і вражаючою фарм-рекламою.

P.S .: головна героїня в кінці лежить на траві не тому, що втомилася. Вона насолоджується лежачи на серцевому килимі з трав, зібраних по всій країні.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода