MullenLowe Adventa закрутили моменти насолоди життям на банці Staropramen

MullenLowe Adventa створили новий дизайн лімітованої банки від Staropramen

Комментарии 683
Протягом довгих років бренд Staropramen будував комунікацію про чеських пивоварів, подвійну варку, пиво з серця Праги.

Та настав час сказати щось більше.

Розкрити, що саме стоїть за батьківщиною бренду, у чому його філософія, що таке празький погляд на життя.

У чеській мові є слово «pohoda». Це так зване мистецтво радіти життю, насолоджуватися тим, що відбувається навколо, не зважати за зовнішні обставини, жити в моменті. Саме ця філософія стала для нас втіленням празького погляду на світ навколо.

Створюючи новий дизайн лімітованої банки від Staropramen ми дивилися на неї не просто як на упаковку. Ми дивилися на неї, як на один з головних каналів комунікації філософії бренду, як на спосіб надихнути аудиторію жити в моменті. Жити по-празьки.

У дизайні ми зобразили усе, на що надихає Прага - моменти, коли привід створюєш ти сам, танцюєш прямо посеред вулиці, співаєш на повну, гуляєш всю ніч. Словом, насолоджуєшся життям.

Ці неймовірні моменти і закрутилися на банці навколо логотипа Staropramen.
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода