Проєкт був реалізований івент-компанією Meet Future Event разом з технічним партнером Event Technology. Для створення візуального контенту шоу було залучено компанію-підрядника Magic Innovations.
Щоб дізнатися, як створювався цей унікальний проєкт, ми поспілкувались з керівником компанії Meet Future Event Олександром Скобцевим, технічним директором Event Technology Андрієм Лозинським, маркетинг-директоркою ТРЦ Gulliver Катериною Жураківською та фінансовою директоркою ТРЦ Gulliver Вікторією Сологуб.
“Співпраця з ТРЦ Gulliver почалась ще в минулому році. Тоді ми планували створити сучасне мультимедійне шоу про інновації та космос. Проте, наші плани змінила війна, та підготовка задуманого проекту була поставлена на паузу. Разом із тим, нові реалії обумовили новий зміст нашої роботи: мужня визвольна боротьба нашого народу надихнула на створення проєкту, який розкриває унікальні особливості української ідентичності та викликає почуття гордості за належність до нації освічених, мудрих, сміливих людей. Також ми хотіли, щоб це був сучасний проєкт світового рівня, який би вразив глядачів поєднанням новітніх технологій”, – розповів Олександр Скобцев, керівник Meet Future Event.
“Зважаючи на обставини, розважальна та дозвільна функції ТРЦ трансформувалися, з’явилася нова складова – цінність. Тому ми обрали вектор просвітництва в межах об’єкта комерційної нерухомості, сфокусувавшись на проведенні освітніх та культурних проектів. Простір торгово-розважального центру перетворюється на осередок цінностей, де можна не тільки безпечно здійснити покупки, а й відкрити для себе нові сенси”, – додає про маркетингові передумови створення шоу Катерина Жураківська, маркетинг-директорка ТРЦ Gulliver.
На прикладі знакових подій історії України мультимедійне шоу показує, як викарбовувалися притаманні українцям риси: людяність, мудрість та любов. Глядачі дізнавались про сакральне значення Софії Київської та досягнення видатних українців, які були першими у світі, зокрема, про «ноосферу» вченого Володимира Вернадського, винахід протезів серцевих клапанів Миколи Амосова.
“Це був неймовірний шлях шукачів сенсів – бесіди, перемовини, коли, дискурси, зустрічі, поїздки, читання і перечитування, занурення і дихання, трасформація сприйняття себе і оточуючих. Це відповідь на просте і наразі складне питання кожного з нас – “Чому я тут?” Ми говоримо про те, що українці думали і мріяли 300 і 100 років тому. Ми запускаємо і творимо саме зараз нову моду на просвіту. Ми, українці, – космічні мудреці з відкритим серцем,” – розказує про шлях створення проєкту фінансова директорка ТРЦ Gulliver Вікторія Сологуб.
У мультимедійному шоу були застосовані наступні новітні технології:
- 3D-маппінг, що дозволяє транслювати проекцію зображення на стіни. Завдяки 10 проекторам відео транслювалось на всю поверхню зали;
- Кінетичні інсталяції - світлові об'єкти, які знаходяться під стелею і починають рухатися у прописані за сценарієм моменти, створюючи додатковий вражаючий ефект;
- Потужний звук та голос за кадром супроводжували зображення.
Технічний директор Event Technology Андрій Лозинський ділиться особливостями технічної реалізації проекту: “Завдяки інноваційним технологіям – проекції 360°, кінетичним інсталяціям та звуковим ефектам – глядачі могли відчути повне занурення у контент. Підготовка проекту тривала півроку. Ідея перетворилась на 3D-візуалізацію. Ми розробили технічне креслення та схему розміщення необхідної кількості приладів. Створювався відео та аудіо-контент. Врешті, ми об'єднали насичений змістами контент та сучасні технології і представили шоу для показу”.
Покази відбувалися щогодини, а тривало мультимедійне шоу 15 хвилин. За умови попередньої реєстрації перегляд був безкоштовний. В середньому шоу відвідувало до 350 людей у будні дні та до 450 у вихідні. Шоу було розроблене таким чином, що стало цікавим і для дорослих, і для маленьких відвідувачів. Окрім гостей торгово-розважального центру, шоу відвідували також групи зі шкіл, університетів, Української спілки людей з інвалідністю.
Мультимедійне шоу “Україна Всесвіту” не тільки вивело маркетинг торгово-розважального центру на новий технологічний рівень, а й виконало важливу культурно-просвітницьку функцію.