Multiplex створив власне кіноморозиво Gelato Cinemato

Мережа кінотеатрів Multiplex запускає власний бренд джелато та сорбетів Gelato Cinemato. Новий продукт вже доступний у мережі кінотеатрів Києва, а найближчим часом з'явиться в Одесі та Дніпрі.

Комментарии 1824

Gelato Cinemato розробляв 17-кратний чемпіон Європи з приготування морозива, італійський шеф-джелатері Сальваторе Каппелано. Кіноморозиво готується з натуральних продуктів: свіжого молока, вершків та цукру, з додаванням фруктів, ягід, шоколаду, горіхів.

Лінійка кіноморозива складається з 8 смаків: мадагаскарська ваніль, чорний шоколад, солона карамель з карамельними кріспами та попкорном, козячий сир з мигдалем, джандуя та кранч, вишня-крем з шоколадом і ромом, манго та маракуя-банан, полуниця і лимон.

«Взяти морозиво, влаштуватися затишно і дивитися хороший фільм — для багатьох це класика. Ми не уявляємо перегляд фільму без попкорну, але точно знаємо, як вас здивувати. Тож вирішили створити Gelato Cinemato — новий атрибут перегляду фільмів», — говорить Роман Романчук, CEO Multiplex.

Створюючи кіноморозиво, в Multiplex надихалися Італією та, звичайно ж, класикою кінематографа, тож візуальна комунікація Gelato Cinemato побудована довкола цих символів.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie