Муштіна Ірина з темою «Інструменти та кейси підходу Lean в Digital-маркетингу, щоб перемогти конкурентів у жорсткому бою»

Інструменти та кейси підходу Lean в Digital-маркетингу, щоб перемогти конкурентів у жорсткому бою.

Комментарии 815

Тема: Інструменти та кейси підходу Lean в Digital-маркетингу, щоб перемогти конкурентів у жорсткому бою.

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу» (МІБ)

Дата: 5 березня 2020 (четвер)

Початок: 19:00

Локація: Київ, вул. Хрещатик, 29., ЦеХаб (магазин «Цитрус») 2 пов.

Реєстрація: http://bit.ly/2uddqC3

Учасники: директори з маркетингу, керівники відділів маркетингу, маркетологи, директори та власники компаній, компаній які стоять на порозі оптимізації і масштабування.

Актуальність теми в тому, що сучасний бізнес характеризується роботою в безлічі обмежень і умовах, які дуже швидко змінюються - це актуально особливо для України. Lean стратегія якраз і була розроблена, як методологія, для роботи в умовах обмежень і з метою оптимізації. Це ключовий принцип корпорації Toyota, який допомагає їм стільки років залишатися успішною та ефективною корпорацією.

На зустрічі поговоримо про:

  • Що таке lean стратегія;
  • Основні принципи і правила. Lean Thinking;
  • Чому в сучасних умовах бізнесу, з величезною кількістю обмежень, цей підхід дуже ефективний;
  • Що потрібно, щоб побудувати Lean стратегію і втілити її в життя - ресурси, люди, креатив та інше;
  • Як застосовувати цей підхід в Digital і чому саме тут це найбільш ефективно;
  • Big Data, аналітика, факторний аналіз і штучний інтелект - те що вже зараз ми можемо використовувати в реалізації Lean стратегії;
  • Кейси та конкретні приклади реалізації.

Регламент:

18:30 - 19:00 - Реєстрація учасників

19:00 - 20:00 - Інструменти та кейси підходу Lean в Digital-маркетингу, щоб перемогти конкурентів у жорсткому бою, Ірина Муштіна

20:00 - 20:30 - Відповіді на питання, неформальне спілкування

Запрошений спікер:

Муштіна Ірина - Founder & CEO CF.Digital, Co-founder SPOM, Co-founder DDC (Digital Developers Committee), член наглядової ради ВРК, співорганізатор конференції UADigitals.

Досвід роботи: 18 років. Сфера діяльності: креатив, digital стратегія, digital розробка, інтернет маркетинг. Експертиза в e-commerce проектах і автомобільному бізнесі - з досвідом роботи з 22 автомобільними брендами в Україні. Клієнти: LandRover, Jaguar, Bentley, Volkswagen, KIA, Nissan, Renault, Shell, Danone, Fozzy, L`Oreal, UEFA Euro 2012 та інші.

Вартість участі – 200 грн (в день проведення заходу - 300 грн)

Контактний телефон: 067-679-57-83, 044-585-00-33

Реєстрація: http://bit.ly/2uddqC3

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie