«Музей свідомості» – соціальна ініціатива, яка закликає українців ходити в музеї

Арт-туризм у світі набирає обертів: туристи з усіх усюд їдуть на виставки, заздалегідь замовляють квитки або вистоюють багатогодинні черги. Українці також готові їхати через пів світу, аби побачити роботи улюбленого художника або гучну інсталяцію, але як щодо музеїв, які розміщені тут, поруч? Саме з такими думками створили соціальну ініціативу «Музей свідомості», спрямовану популяризувати українські музеї і показати нам, які шедеври і захопливі історії ховаються у їхніх стінах.

Комментарии 869

"Музей свідомості" – це онлайн-ресурс, створений групою активістів, на якому в зручному форматі зібрана інформація про ключові музеї і галереї. Інформацію постійно доповнюватимуть, а кількість учасників зростатиме.

Про підтримку ініціативи вже заявила компанія Admixer – найбільша у країні рекламна мережа, що охоплює близько 95% українського інтернету. Її участь повинна допомогти популяризувати музеї насамперед серед молодого покоління, яке проводить в інтернеті декілька годин на день.

Також команда "Музею свідомості" запускає флешмоб #UAMIND. Щоб взяти в ньому участь, потрібно просто вирушити в музей або будь-яку галерею у своєму місті, сфотографувати твір, що сподобався, поділитися світлиною у соцмережах з тегом #UAMIND і позначити друзів, аби долучити і їх до цієї ініціативи.

Приєднуйтесь до нас і нехай в українських музеях нарешті стане тісно!

Всі деталі на сайті проекту: https://museum.uamind.org

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода