Їх пісні все ще активно прослуховуються по всьому світу і займають топові позиції в музичному рейтингу Spotify. Тому створення такої ініціативи допоможе не просто підігріти зацікавленість публіки, а ще й підготувати до перегляду і сприйняттю нових виконавців.
Візуальний образ кампанії – музичні аудіодоріжки, які зображені у вигляді арт-інсталяції на сходинках National Museum Liverpool. В режимі реального часу гості можуть їх “ОЖИВИТИ” за допомогою спеціального QR-коду, перетворивши на пісні.
“Ми раді бути учасником розробки дійсно масштабного проекту. Це наше спільне Євробачення з Великобританією, так само як і цей музичний арт-об’єкт з доповненою реальністю на центральній алеї Ліверпуля. Такі творчі колаборації надихають” , - коментує креативний директор компанії ADVIN Настя Снадна.
Як зазначалось раніше, локація складається з 14 інтерактивних сходинок. Дві з них є унікальними і належать переможцю минулорічного Євробачення - нашому українському гурту Калуш з піснею “STEFANIA” та виконавцю з Великобританії Сему Райдеру із піснею “SPACE MAN”. Для цих артистів арт з доповненою реальністю особливий.
“Інтерактивна алея в National Museum Liverpool демонструє та відзначає деякі з великих хітів Євробачення, а також використання сучасних технологій, щоб створити відчуття гри, щоб вболівальники могли насолоджуватися, коли вони спускаються містом, і, без сумніву, демонструє, що міжнародна співпраця можлива навіть у той час, коли наші друзі в Україні глибоко страждають через незаконне вторгнення в Україну. Ми солідарні з Україною”- медіа-директор National Museum Liverpool Девід Уотсон
Даний проект розробила українська агенція ADVIN разом з National Museum Liverpool. Продюсером даного проекту виступила Вероніка Ясинська.