Музика, яка рятує від голоду

Havas Engage про кейс онлайн-марафону #Cлухайвдома

Комментарии 1088

Пандемія Covid-19 та введення карантину в Україні так чи інакше вплинули на кожного з нас та на всі індустрії без виключення. Розуміючи, що лише об’єднавши зусилля ми зможемо подолати труднощі, бізнес активізувався та запустив безліч благодійних проєктів і соціальних кампаній задля підтримки тих, хто найбільше цього потребує. Бренди активно допомагали працівникам медичної сфери та лікарням у придбанні засобів захисту та необхідного обладнання. Але мало хто звернув увагу на те, що у цей час у дуже скрутному становищі опинилися люди, які не мають можливості залишатися вдома, бо його просто немає. Тож наша команда Havas Engage вирішила не залишитись осторонь і разом з благодійним фондом Caritas Ukraine запустили онлайн-марафон #Cлухайвдома для допомоги безпритульним людям під час карантину та режиму самоізоляції.

Проблема

З початком періоду самоізоляції ми звідусіль чули важливий меседж “Залишайся вдома”, але що було робити тим, у кого немає власного дому? За офіційними даними Міністерства соціальної політики та інших неурядових джерел, в Україні зареєстровано від 16 тис. до 30 тис. безпритульних людей. Проте реальна кількість значно більша, і за оцінкою різних експертів, може бути понад 200 тис. осіб. З цими думками наша команда вирішила створити проєкт, що приверне увагу українців до важливої проблеми та допоможе зібрати кошти на основні потреби безпритульних.

Креативна ідея

Партнером нашого проєкту став благодійний фонд Caritas Ukraine. Команда опікується соціальними їдальнями і дуже потребувала фінансової підтримки для забезпечення обідів безпритульним. Але як привернути увагу українців, у часи коли проблем вистачає і багатьом потрібна допомога? Ми розуміли, що сидячи вдома більшості з нас не вистачало звичних радощів життя,  які могли б хоча б на деякий час відволікти від неприємних новин. З іншого боку нам потрібно було “побудувати міст” між ЦА та проблемами безпритульних. Рішенням стала вулична музика, яка об’єднує людей в усьому світі та нерідко змушує переживати щирі емоції. Так ми створили марафон онлайн-концертів КарантинБезДому із закликом #слухайвдома заради тих, хто немає дому.

 video

Реалізація

Спільно з інформаційним партнером Hromadske.ua ми провели 5 музичних стрімів. Анонс #слухайвдома можна було побачити у соціальних мережах,  на сторінках блогерів та багатьох українських ЗМІ.

Першими з українських музикантів, які долучились до марафону, став гурт “Один в каное”, чия пісня «У мене немає дому» стала офіційним треком проєкту. Серію онлайн-виступів розпочали українська співачка Тоня Матвієнко та вуличний музикант Олександр Мартинюк. Під час наступних стрімів нас підтримали Злата Огнєвіч, Віктор Павлік, гурти ЦеШо та Скай.

Результати

За час проведення онлайн-марафону про проєкт дізналися близько 10 млн українців, а наші концерти подивилися 358000 глядачів. На отримані кошти працівники фонду протягом 10 днів мали змогу годувати безпритульних, а це 400 обідів у кожному з 4 центрів Caritas Ukraine.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода