Ніхто так не оберігає зір, як ZORKO

Gra Agency створило друзів-захисників для малечі для мережі офтальмологічних центрів ZORKO

Комментарии 1704

Задача

Невтішна статистика говорить, що в Україні, лікарі щороку виявляють понад 150 тисяч дітей з проблемами зору. Та ще сумніше те, що величезна кількість школярів приховують проблеми із зором. У кожного свої причини, та в їх основі лежить страх. Страх перед реакцією батьків, страх залишитися без улюблених гаджетів, страх носити окуляри і бути не такими, як інші.

Рішення

Саме тому, розробляючи бренд для мережі офтальмологічних центрів ZORKO, виникла ідея створити друзів-захисників для малечі. Таких, що берегтимуть їх зір, як найціннішу річ у всесвіті. Що завжди поряд, що захищають від незрозумілих лікарських термінів та страшних діагнозів.

Знайомтеся, ZORKO — це вартові зору. Вони — нові супергерої для малечі, з якими ніколи сумувати. А ще герої ZORKO вартують у такому надзвичайному місці, що, здається, ти потрапляєш на космічний корабель. Світ ZORKO доступний кожному малюку. Більше того, він поруч із домом та школою. Вартові ZORKO теж не люблять візити у лікарню, тому прилетіли на Землю зі своєю унікальною мережею, щоб врятувати усіх від зорових проблем.

Герої ZORKO не тільки вартові зору, але й вартові маминих нервів. Їй більше не треба вигадувати якісь маніпуляції з морозивом чи іграшками, щоб привести дитину на діагностику. Адже діти самі звуть маму туди. Чому? Бо похід у ZORKO — це ніби політ на космічну станцію. Яскраве світле приміщення з вартовими ZORKO, привітний персонал, подарунки — це ж не гірше планетарію чи кіно.

Команда

Designed by Gra Agency in Kyiv

Executive Manager — Sergey Maksutenko
Strategy — Andrii Chaplyk

Art Director — Julia Beliaeva
Art Designer - Inna Mykhalska

Designer — Lera Lesyk
3D designer - Alexander Surnin

Illustrator - Mikhail Evtushenko

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода