Німеччина планує заборонити рекламу солодощів

Міністр продовольства Німеччини Джем Оздемір хоче зменшити вплив реклами на дітей у харчовому секторі.

Коментарі 717
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
15 відсотків німецьких дітей мають надлишкову вагу – негативна тенденція, яка проходить по всій Європі. У майбутньому всі продукти, які містять занадто багато цукру, жиру або солі, більше не повинні рекламуватися, пише видання Kronen Zeitung.

Таким чином, заборона, що планується, торкнеться всіх засобів масової інформації. Однак повністю прибирати рекламу солодощів не стануть — її не дозволять лише в період з 6 до 23 годин.

Крім того, заборонять розміщення такої реклами на щитах у радіусі 100 метрів від шкіл, дитячих садків, майданчиків та розважальних закладів. Виробники продуктів із високим вмістом цукру, жиру чи солі більше не зможуть бути спонсорами дитячих заходів.
Обговорити з іншими читачами:
Погода