Для створення особистого цифрового манекена покупцям потрібно вказати свою стать, а також дані про зростання та вагу. Далі вони матимуть можливість приміряти речі та бачити, в яких точках прилягання буде щільним, а де, навпаки, між тілом та виробом залишиться вільний простір. На першому етапі проекту асортимент товарів для віртуальної примірки включає 23 моделі джинсів різних брендів.
Запуску рішення передувало тестування такого інструменту з використанням продукції спортивного бренду Puma та власної торгової марки рітейлера – Anna Field. У ході експерименту понад 30 000 покупців платформи зверталися до технології, що переконало компанію у необхідності продовжувати використання дистанційного способу ознайомлення з товарами.
В даний час Zalando продовжує вивчати всі аспекти взаємодії клієнтів з віртуальним аватаром, щоб у результаті розробити масштабоване рішення. За даними рітейлера, залучення споживачів до проекту постійно зростає, при цьому близько половини з них при користуванні інструментом приміряють річ не в одному, а в кількох розмірах.
Запуску рішення передувало тестування такого інструменту з використанням продукції спортивного бренду Puma та власної торгової марки рітейлера – Anna Field. У ході експерименту понад 30 000 покупців платформи зверталися до технології, що переконало компанію у необхідності продовжувати використання дистанційного способу ознайомлення з товарами.
В даний час Zalando продовжує вивчати всі аспекти взаємодії клієнтів з віртуальним аватаром, щоб у результаті розробити масштабоване рішення. За даними рітейлера, залучення споживачів до проекту постійно зростає, при цьому близько половини з них при користуванні інструментом приміряють річ не в одному, а в кількох розмірах.