Хто по-геройськи терпить у квартирі спеку й холод після завершення опалювального сезону? Ті, хто кажуть, що кондиціонер потрібен лише на місяць. Ті, хто мають відмазку на будь-яку відмазку і виправдання для кожної дії.
Це Антон, Міша та Юра.
Із Києва, Миколаєва і Білої Церкви.
Це твій сусід, чоловік, а може, й ти сам?
Люди думають, що робота кондиціонера – один літній місяць. І цей час так-сяк, але можна перетерпіти. А от інверторні кондиціонери Neoclima працюють і в спеку, і в холод. Коли на вулиці +30, і коли вдома знову вимкнули опалення. Тому Neoclima готова розправитися з будь-якою відмовкою, як би переконливо вона не звучала.
Разом з продакшн-студією No Stars команда Grape зняла серію роликів про героїв відмазок і відчайдухів домашніх погодних умов.
Бо терпіти серпневу спеку на 9 поверсі бетонного будинку може тільки справжній герой. Як і проявляти стійкість до холодних батарей у листопаді.
«Бренд Neoclima присутній на ринку України вже 13 років і вже давно довів свою надійність і якість.
Цього разу ми хотіли зробити щось особливе і підійти до рекламної кампанії нестандартно, не перевантажувати споживача технічними особливостями, які традиційно на вищому рівні, а скоріше подарувати людям емоцію, посмішки.
Водночас нам було важливо донести до споживача, що кондиціонер – це не тільки надійний помічник у літню спеку, а й відмінний опалювальний прилад навіть у найлютіші морози, тобто кондиціонером можна користуватися цілий рік.
З обома завданнями чудово впоралася команда агентства Grape. Вони занурилися в наш бізнес, оперативно вирішували всі завдання, і вийшов гарний рекламний продукт.
Зустрічайте: Neoclima – "І В СПЕКУ. І В ХОЛОД"», – прокоментував Євген Лопатін, керівник відділу маркетингу Neoclima.
«До цього проєкту я не знав, що існує зростаюча категорія інверторних кондиціонерів. Це кондиціонери, які можуть працювати цілий рік, а не як звичайні – тільки влітку. Тепер ось знаю. А після кампанії не тільки я про це дізнаюся, але все й інші Льоші, Колі, Юри й Андрії, які ніяк не наважувалися нарешті купити кондиціонер і яких, як виявилося, більше, ніж пів країни», – додав Олексій Максименко, креативний директор Grape.
Client: Neoclima
Agency: Grape
Aleksey Maksimenko – Creative Director
Elena Holovatiuk – Strategy Director
Valeria Troshchilo – Strategyst
Ksenia Denga – Сreative Group Head
Olya Tkachuk – Junior Creator
Andrey Lubchik – Motion Designer
Liza Baidachnaya – Designer
Olha Boyandina – Account Director
Production: No Stars
Directors – Eugene Gozheyshiy, Misha Zvegintsev
1st AD – Sergey Kornienko
DOP – Denis Lushchik
Art Department – Ivan Cherevko
Executive Producer – Ivan Krutous
Producer – Kostya Galyko
Assistant producer – Evelina Bialaja
Stylist – Dina Golubeva
POST PRODUCTION – Studio Animagrad