Ін-вер-тор-ні ролики Grape для Neoclima

Тепер Neoclima «і в спеку, і в холод», а ще з 4-ма новенькими роликами і стратегією від агентства креативних рішень Grape.

Комментарии 841

Хто по-геройськи терпить у квартирі спеку й холод після завершення опалювального сезону? Ті, хто кажуть, що кондиціонер потрібен лише на місяць. Ті, хто мають відмазку на будь-яку відмазку і виправдання для кожної дії.

Це Антон, Міша та Юра.

Із Києва, Миколаєва і Білої Церкви.

Це твій сусід, чоловік, а може, й ти сам?

Люди думають, що робота кондиціонера – один літній місяць. І цей час так-сяк, але можна перетерпіти. А от інверторні кондиціонери Neoclima працюють і в спеку, і в холод. Коли на вулиці +30, і коли вдома знову вимкнули опалення. Тому Neoclima готова розправитися з будь-якою відмовкою, як би переконливо вона не звучала.

Разом з продакшн-студією No Stars команда Grape зняла серію роликів про героїв відмазок і відчайдухів домашніх погодних умов.

Бо терпіти серпневу спеку на 9 поверсі бетонного будинку може тільки справжній герой. Як і проявляти стійкість до холодних батарей у листопаді.

«Бренд Neoclima присутній на ринку України вже 13 років і вже давно довів свою надійність і якість.

Цього разу ми хотіли зробити щось особливе і підійти до рекламної кампанії нестандартно, не перевантажувати споживача технічними особливостями, які традиційно на вищому рівні, а скоріше подарувати людям емоцію, посмішки.

Водночас нам було важливо донести до споживача, що кондиціонер – це не тільки надійний помічник у літню спеку, а й відмінний опалювальний прилад навіть у найлютіші морози, тобто кондиціонером можна користуватися цілий рік.

З обома завданнями чудово впоралася команда агентства Grape. Вони занурилися в наш бізнес, оперативно вирішували всі завдання, і вийшов гарний рекламний продукт.

Зустрічайте: Neoclima – "І В СПЕКУ. І В ХОЛОД"», – прокоментував Євген Лопатін, керівник відділу маркетингу Neoclima.

«До цього проєкту я не знав, що існує зростаюча категорія інверторних кондиціонерів. Це кондиціонери, які можуть працювати цілий рік, а не як звичайні – тільки влітку. Тепер ось знаю. А після кампанії не тільки я про це дізнаюся, але все й інші Льоші, Колі, Юри й Андрії, які ніяк не наважувалися нарешті купити кондиціонер і яких, як виявилося, більше, ніж пів країни», – додав Олексій Максименко, креативний директор Grape.

 Neoclima_Advertising_Fan
 Neoclima_Advertising_Oven
 Neoclima_Advertising_Window
 Neoclima_Advertising_Clothes

Client: Neoclima

Agency: Grape

Aleksey Maksimenko – Creative Director

Elena Holovatiuk – Strategy Director

Valeria Troshchilo – Strategyst

Ksenia Denga – Сreative Group Head

Olya Tkachuk – Junior Creator

Andrey Lubchik – Motion Designer

Liza Baidachnaya – Designer

Olha Boyandina – Account Director

Production: No Stars

Directors – Eugene Gozheyshiy, Misha Zvegintsev

1st AD – Sergey Kornienko

DOP – Denis Lushchik

Art Department – Ivan Cherevko

Executive Producer – Ivan Krutous

Producer – Kostya Galyko

Assistant producer – Evelina Bialaja

Stylist – Dina Golubeva

POST PRODUCTION – Studio Animagrad

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода