На що бізнесу звертати увагу в SMM-стратегіях у 2022 році

CEO комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group Володимир Чернер розповів Sostav про 5 нюансів в SMM-стратегіях, що допоможуть бізнесу досягти цілей в соцмережах у 2022 році.

Коментарі 7362

За даними компанії GlobalLogic у 2021 році показник зареєстрованих українських користувачів в соцмережах сягнув 26 млн. Це означає, що бізнес й надалі буде інвестувати левову частку бюджету в SMM. Щоб досягти поставлених цілей в social media, брендам потрібна грамотна стратегія просування з урахуванням трендів в дизайні та SMM в цілому. Про них й поговоримо.

Актуальний візуальний стиль

Конкуренція за увагу споживачів у соцмережах стає дедалі жорсткішою. Щороку SMM-агентства шукають рішення, які б привернули увагу споживачів до бренду й мотивували зробити покупку.

Одне з таких рішень – розробка індивідуального візуального стилю, який виділяє бренд на тлі конкурентів й передає основні комунікаційні повідомлення, що формують знання про продукт або послугу.

Серед трендів 2022 в дизайні спільнот: моноколір на рівні реквізиту, food-art композиції, мінімалізм.

Більше Stories

Stories – ефективний інструмент для росту залучення підписників до спільнот й підвищення їхньої лояльности. У 2021 році бренди витрачали від 10% до 30% бюджету на створення та просування Stories у соцмережах. У 2022 році ця тенденція буде зростати, як і бюджети на просування даного виду контенту.

Проєкти з медіум й мікроінфлюенсерами

Також в наступному році бренди будуть більше інвестувати у проєкти з мікро та медіумінфлюенсерами, аудиторія яких нараховує від 40 тис. та 250 тис. осіб відповідно.

Аудиторія таких блогерів зазвичай активна: з інтересом бере участь в активаціях і з більшою довірою ставиться до реклами. До того ж нещодавні скандали з блогерами у Львові, відвернули великі бренди від мегаінфлюенсерів, що тільки посилює цей тренд.

Інвестиції в ТікТок

У вересні 2021 року TikTok перевищив позначку в 1 мільярд користувачів. Це зробило її сьомою за популярністю соціальною мережею у світі.

В грудні американська компанія Cloudflare, яка займається кібербезпекою та відстежує трафік повідомила, що TikTok став найбільш відвідуваним інтернет-ресурсом у світі і  обійшов Google з усіма його сервісами – пошуком, поштою, картами, новинами тощо. Мережа посіла перше місце за обсягом трафіку у вересні й з того часу не залишала перший рядок рейтингу.

За даними Kantar TNS TikTok показує найбільш динамічне зростання серед світових відеоплатформ — 21 %, якщо порівнювати з попереднім роком.

Він похитнув тотальне домінування YouTube і став другим за популярністю каналом комунікації серед вiдеоплатформ, попри те, що показник переглядів значно нижчий — 2–3 %, а на YouTube — 40–45 %.

До того ж дослідження Kantar показує, що споживачі вважають рекламу в TikTok приємною і ненав’язливою, ніж у великих соцмережах.

Тож брендам уже сьогодні варто серйозно замислитися про роботу з TikTok, якщо хочуть привернути увагу 7,9 млн українських користувачів, зареєстрованих на каналі. Це не тільки молодь від 16 до 24 років, а й аудиторія 35+, яка за активністю не поступається школярам і студентам.

Гейміфікація контенту

Гейміфікація в соцмережах – це використання ігрових механізмів для залучення аудиторії до спільнот бренду.

Опитування, тести, конкурси та інший інтерактив розважає користувачів, тому для них запропонована гра стає не тиском для продажу, а джерелом позитивних емоцій, які, своєю чергою підвищують лояльність до бренду.

У мережі все більше вдалих прикладів того, як бренди просувають себе та свій продукт за допомогою ігор. При чому успіх кампанії часто залежить не від вартості подарунку, який отримає переможець, а від того, наскільки захоплює процес гри.

Для бренду можливості гейміфікації контенту відкривають формати Stories і АR-масок.

Перелічені нюанси посилять SMM-стратегії у 2022 році, зроблять бренд помітним у соцмережах й покращать його бізнес-показники.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода