На старт! Увага! ХРУМ!

Креативне агентство mirrolab розробило дизайн серії упаковок нових вафель ТМ Голпек

Комментарии 710

Golpek – виробник вафель з Луцька. Значну частину експортують до Польщі, Туреччини, Молдови і Прибалтики. Асортимент дуже різноманітний, а головне – супер якісний.

Виробник звернувся до креативного агентства mirrolab, щоб розробити дизайн упаковки свого продукту – фасованих глазурованих і неглазурованих вафель.

Разом з клієнтом сформували головну ціль – нові продукти Golpek мають виділятися на полицях. Стратеги агентства mirrolab оцінили ринок і описали цільовий сегмент. Далі за роботу взялися дизайнери.

Щоб виділитися серед конкурентів обрали білий колір, як базу пакування. Щоб підкреслити легкість смаку використали динаміку пролітаючих об’єктів. А кольорові акценти сформували дружній настрій бренду.
 Golpek_Main_Animation
Креативне агентство mirrolab врахували побажання клієнта і розробили 4 категорії пакувань для різних розмірів та смаків. А щоб розрізнити вафлі було простіше – кожен смак отримав свою колірну стилістику. Щоб відповідати поставленим цілям і новому стилю, змінилися навіть лого та летерінг назви.
 Golpek_Animation
Вся команда зробила все, щоб допомогти клієнту і, головне, покупцям. Саме для них усі так старалися. Щоб хто ще не знав – помітив і скуштував. А хто вже спробував – захотів знову.
Креативний директор: Святослав Кононець
Арт-директор: Василь Яремій
Старший стратег: Вікторія Лущик
Стратег: Марія Салаган
Старші дизайнери: Ольга Литвин, Андрій Шумчук
Шрифтовий дизайнер: Катерина Яцушек
Акаунт-менеджери: Ірина Середюк, Катерина Климчук
Фотограф: Ірина Гуртовенко


За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода