Саме Надя заспіває музичний логотип радіостанції та інші музичні елементи, які радіостанції використовують для свого оформлення. Для «Нашого радіо» такий досвід вперше. За словами програмного директора радіостанції Вадима Смілянця, таке рішення було максимально логічним, оскільки аудиторія , для якої тепер працюватиме Наше радіо – це молоді люди, які орієнтовані на лідерів думок, та популярних людей, що мають власні бренди. А Надя – супер-популярна співачка, кумир молоді, лідер думок, володарка крутого власного бренду. Як зауважив Вадим, «Наше Радіо» нещодавно дещо змінило своє звучання і тепер станція буде молодіжно, трендовою та модною. А саме такими словами і можна описати все, що робить в українській поп-культурі Надя Дорофєєва. Сама ж артистка таким досвідом роботи залишилась задоволена, адже для неї це теж був свого роду експеримент.
Надя Дорофєєва: «Я добре відчуваю енергетику та філософію, яку зараз сповідує радіостанція, і наші меседжі доволі схожі. Ми рухаємось в одному ритмі зі слухачами – молоді, прогресивні та на позитиві!».
Оновлене «Наше Радіо» можна вже чути в ефірі та в мобільному додатку «Radioplayer».
За матеріалами прес-релізу