Надя Дорофєєва, лайки, лойс і крейзі-віслово в новому ролику Vodafone

McCann Kyiv показав, як висять зірки в рекламі молодіжного тарифу Joice.

Комментарии 2049

Що таке «віслово», вам скаже будь-який підліток. Що таке «онлайн-віслово», покажуть головні кумири покоління Z — гурт «Время и Стекло» в ролику для Joice.

Заради лончу мобільного тарифу Надя Дорофєєва й Позитив зависли на гігантському банані, пальцях Кінг-Конга, тілах коал, але головне — у своїх телефонах. Звісно! Адже Joice дарує безлімітний доступ до улюблених мобільних додатків. Це означає, що онлайн-віслово триватиме нон-стоп.

 video

Над проєктом працювали

Vodafone Ukraine

Head of Brand and Communication – Тетяна Тертишна

Senior Brand Manager – Ніна Власюк

Brand Manager – Тетяна Бевз

McCann Kyiv

Chief Creative Officer – Євген Камінський

Associate Creative Director – Віктор Висоцький

Copywriter – Ольга Левицька

Art Director – Мар’ян Шум

Head of TV Production Department – Юрій Склярук

Account Director – Людмила Лавренюк

Group Account Director – Анастасія Жураковська

Family Production

Directors duo: Pet & Flo

DOP: Yaroslav Pilunskiy

Executive producer: Anastasiia Bukovska

Producers: Alena Babenko, Iryna Shmotolokha

Assistant Producer: Eugene Goyan

Post Production: Wizard Post & Digital

Music: VREMYA I STEKLO

Sound: Propeller Studios

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода