Представляємо деякі роботи з цієї «моторошної добірки».
Skittles – ідеї костюмів на Хелловін «#RealHorror»
Бренд цукерок представив найстрашніші костюми року в серії відео в соціальних мережах, яка запрошує глядачів проголосувати за найстрашніший образ, щоб виграти свій власний. Костюми включають «Розбиті мрії менеджера середньої ланки», «Друг, який досяг успіху в середній школі», «Родич, який приєднався до фінансової піраміди» і «Тато на пляжі».
@skittles #Sweepstakes The scariest costumes get the best candy. Comment below which costume is the most terrifying for a chance to win A #RealHorror Halloween Costume of your own. #Halloween #HalloweenCostume #Halloween2020 ♬ original sound - skittles
Jack in the Box – фуд-трак «останньої дівчини».
Щоб просувати свій лімітований тираж Monster Taco, бренд Jack in the Box об’єднався із зіркою франшизи про Хелловін і відомою «останньою дівчиною» Кайл Річардс, яка з’являється в нещодавно випущеному фільмі «Хелловін. Кінець» (Halloween Ends), названому останнім фільмом серії. Дует бренду і знаменитості привіз вантажівку з їжею на кладовище Hollywood Forever Cemetery на подію, організовану компанією кінопоказу Cinespia, де шанувальники могли скуштувати тако та переглянути класичний фільм жахів «Керрі».
M&M’s – нові талісмани дебютували на Хелловін
M&M’s має довгу історію реклами на Хелловін. Тепер, з переосмисленим набором талісманів, включаючи новий, Purple, які мають на меті створити більш інклюзивний тон для бренду разом із новим слоганом «для всіх веселих», бренд випустив нову кампанію до Хелловіна. Вона має на меті бути адаптивною, представляючи всі способи, якими люди святкують цей день, як-от казкове вбрання чи марафонські фільми жахів, і передавати це повідомлення через назву кампанії:«Для Хелловіну, яким би ти не був/For However You Halloween».
Harridan – горілка з привидами
Другий рік поспіль бренд крафтової горілки Harridan, що належить жінкам, випустив обмежену колекцію з 666 пляшок горілки під назвою «Paranormal Reserve». Пляшки залишили у нині закритому Музеї окультизму, де зберігається особиста колекція Еда та Лоррейн Воррен, включаючи сумнозвісну ляльку Аннабель. Пляшки залишались з нею та іншими жахливими паранормальними артефактами протягом місяця, та імовірно поглинаючи їх енергію. Скуштувати цей моторошний дух покупцям коштуватиме по 199 доларів за кожну з 665 пляшок, а 666-та пляшка, яка стояла прямо перед Аннабель і поставляється в копії лялькової оболонки, коштувала лише 13 000 доларів. (Здається, її вже продали якійсь нещасній душі).
Heinz – корисний і незабутній Хелловін
Heinz, можливо, виграв моторошний сезон цього року, особливо з двома трюками, які виділялися з натовпу.
По-перше, його кампанія щорічного ребрендингу свого кетчупу на «Tomato Blood» із зображенням Тобі, неймовірно милого вегетаріанського вампіра, якого грає відомий тік-токер E.J. Marcus.
Кампанія в стилі PSA, яка супроводжувала випуск серіалу AMC «Інтерв’ю з вампіром» 2 жовтня, одразу досягла вірусного успіху, а супровідний хештег #fakeblood набрав 5,7 мільярда переглядів у TikTok.
Проект Heinz для самого дня Хелловіну трохи важче побачити особисто. Для просування свого Black Garlic Mayo бренд відкриє магазин pop-up у мавзолеї, розташованому в лісі Болду-Кретулеаска в Трансільванії. Для тих, хто не хоче зіткнутися з румунським лісом, бренд запустив 3D-інтерактивні рекламні щити в кількох країнах, дозволяючи шанувальникам спробувати виграти рідкісну чорну приправу.
Uber Eats – насправді страшний фільм із прихованими кодами на 1 мільйон доларів
По-справжньому жахливий внесок із цьогорічної лінійки Хелловіна надійшов від Uber Eats, який працював із зіркою Кеке Палмер, щоб створити майже 4-хвилинний, насправді моторошний фільм жахів із 1 мільйоном доларів у прихованих промо-кодах на знижку, люб’язно наданих Uber Eats.
Liquid Death – свічка Марти Стюарт
Вода Liquid Death об’єдналась з відомою бізнесвумен та ведучою Мартою Стюарт, щоб створити розкішну свічку Dismembered Moments Luxury Candle, воскову версію людської руки, що стискає банку Liquid Death.
Kit Kat – нескінченна цукерниця
Kit Kat показала чарівну цукерницю, яка постійно наповнюється.
Як працює чаша, яку створило креативне агентство Hershey Company C-Sweet Studio, досі залишається загадкою.
Elysian – пиво вбивці з дотепністю
Elysian Brewing випустила свій сезонний напій, гарбузове пиво під назвою «Chucky: A Killer Wit Beer». Новинка вийшла до другого сезону американський серіалу жахів Чакі (Chucky).
KFC Spain – жахливий короткометражний фільм
KFC Іспанія, агентство PS21 та іспанський кінорежисер Nysu створили дурнувато-страшний фільм тривалістю 14 хвилин. У фільмі «La Masacre», який рекламує піцу з пепероні (де замість традиційної скоринки з тіста використовується (без глютену) смажене курча), показує, як жертв фільмів їдять заживо скоринками піци, а глютенове тісто зображується як монстри у стилі фільмів жахів 50-х років.
Burger King перетворює шанувальників на мисливців за привидами
Burger King у своїй кампанії «Дім привидів» заохочує мисливців за привидами використовувати свій додаток. Шанувальники можуть використовувати його, щоб знайти духів, і якщо їм це вдасться, вони зможуть отримати безкоштовний сендвіч Ghost Pepper Whopper і картоплю для свого моторошного друга разом із покупкою іншого.