Найепічніший пасивний дохід у новій рекламі Standard One

Діджитал-кампанія від Leo Burnett Ukraine та Performics Ukraine для Standard One надихає зберігати нерухомість

Комментарии 1338

Мета девелоперів Standard One – привернути увагу інвесторів до апарт-готелю S1 Terminal. А що профі шукають у інвестиціях? Впевненість у майбутньому. Команда професійних управлінців S1 бере на себе розвиток готелю, а інвестор отримує стабільний пасивний дохід до 15% річних, без зайвих клопотів.

Так з’явився меседж кампанії: зберігаючи нерухомість, можна примножувати капітал та успіх з S1 Terminal.

Де «зберігаючи нерухомість» каже і про інвестування в апартаменти, і відчуття, що усе під контролем, якщо партнер – Standard One:

 video
 video
 video

Велично статичні герої символізують впевненість і стабільність у світі, що трансформується, прогресує, метушиться… Час іде, все змінюється, ти – залишаєшся в топі з S1 Terminal.

Щоб урізноманітнити серію, фантастичне довкілля у кожному ролику має свою тематику: прогрес у будівництві, прогрес у діджитал-технологіях, прогрес і екологія.

– Наша аудиторія – ТОП-гравці галузі, які вже «бачили-перебачили» реклами на цю тематику, – коментує Анна Говоруха, директор з маркетингу Standard One. – Ми не хотіли загравати. Хотіли говорити з повагою до досвіду, але водночас вразити чимось гідним їхньої уваги.

– У таких випадках завжди є сумніви, острах «а чи спрацює?»… Але це нормально, коли робиш щось сміливе і нове, – ділиться Олександр Сумароков, директор з інтернет-маркетингу Standard One.

–  Бути «іншим»? Мейбі. Бути цікавим? 100%! Бренд Standard One залишився у піджаку і з діловим ton-of-voice, але вирізнився не лише у своїй галузі, а й загалом серед контенту, – додає Анатолій Давидов, креативний директор рекламної агенції Leo Burnett Ukraine. – Такі прероли не скіпнеш, навіть якщо вже спізнюєшся на Zoom-нараду.

Креативна ідея належить Leo Burnett Ukraine. Неймовірний світ втілила команда продакшену Pronto Films, режисер Дмитро Голумбевський та VFX-гуру Casper studio. Діджитал-просування кампанії здійснює агенція Performics Ukraine.

Нагадаємо, креативна агенція Leo Burnett Ukraine та діджитал-перформансмаркетинг агенція Performics Ukraine входять до складу однієї з найбільших комунікаційних груп в Україні – Publicis Groupe Ukraine.

Standard One:

Анна Говоруха  –  Head of Marketing

Олександр Сумароков –  Head of Digital Marketing

Leo Burnett Ukraine:

Світлана Загідько –  Managing director

Анатолій Давидов – Creative director

Андрій Луценко – Strategic planning & new business director

Катерина Путова – Account Manager

Олексій Яцура – Copywriter

Дмитро Влязло – Art Director

Performics Ukraine:

Олександр Лозенко – Managing Director

Богдан Петрусенко – Performance Media Head

Владислав Чмель – Client Service Head

Миндрул Ірина – Project Manager

Любов Кашнікова – PPC Team Lead

Pronto Film:

Дмитро Голумбевський –  Director

Ілля Максименко – DoP

Ірина Ішкова – Executive producer

Назар Залуцький – Producer

Наталія Гончарук – Art director

Марина Турманідзе – Casting

Анна Аралова – Style

Микола Полудень – Production manager

Postproduction:

Casper Studio

Sound design:

Propeller Studios

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода