Найпопулярніші пошукові запити українців за 2019 рік на OLX

Минулого року на OLX українці найохочіше шукали квартири — понад 8,1 млн запитів. 4 з 5 запитів користувачів iOS — це техніка Apple, в той час як прихильники Android більше ніж 3,5 млн разів шукали велосипед, і понад 3,26 млн разів цікавились кросівками.

Комментарии 1047

Найбільша кількість пошукових запитів за 2019 рік припала на такі позиції, як: квартира — понад 8,1 млн запитів, велосипед — більше, ніж 5,8 млн, диван — 4,88 млн, кросівки — понад 4,84 млн запитів і робота — більше, ніж 4,2 млн запитів. Окрім квартир, люди також шукали будинки — 3,3 млн запитів. Серед спортивних брендів лідирують Adidas та Nike, з невеликим відривом на користь першого. Найпопулярнішим девайсом для українців у 2019 році став iPhone 7, загалом техніку Apple шукали 17,8 млн разів.

Популярні пошукові запити користувачів Android збігаються із загальним рейтингом —  квартира, велосипед, кросівки, адже більшість запитів на платформі надходили з гаджетів з цієї операційної системи. Однак на 6-му місці в пошуку Androidців була робота — понад 2,5 млн запитів, а от до топ-50 запитів системи iOS робота не увійшла.

4 з 5 найпопулярніших запитів користувачів iOS — це техніка Apple. До топ-50 запитів входили здебільшого бренди одягу та аксесуарів, такі як: Nike, Zara, Crocs, Stone Island, Michael Kors, Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, New Balance, Gucci.

Якщо говорити про конкретні категорії, з топ-30 запитів в категорії «Електроніка» серед користувачів iOS, 24 - це гаджети Apple. Іншими популярними позиціями були холодильники, ноутбуки, IQOS, телевізори та приставки. До речі, IQOS з системи iOS шукали 145 900 разів, а з системи Android — 195 300 разів.

До брендів електроніки, які шукають з Android, увійшли Xiaomi — 550 700 запитів, Samsung — 305 000, Sony — 220 700 запитів. Однак технікою від Apple цікавилися з не меншою частотою, зокрема iPhone 7 шукали понад 440 200 разів. Щодо побутової техніки та електроніки, на Android найчастіше шукали пральну машину, планшет, комп'ютер, колонки, кондиціонер, навушники та монітор.

Рейтинг топ-30 в категорії «Мода і стиль» продовжує тенденції загального рейтингу. В iOS це був пошук переважно за брендами, серед яких Nike займає перше місце — 630 600 запитів, а в Android — саме за варіантами одягу. Згідно з даними аналітиків OLX, грітися взимку користувачі iOS планували в пуховиках, а от власники Android ще й в шубах та дублянках — 450 700 та 351 900 запитів відповідно. До переліку брендів, які не увійшли в топ-30 на iOS, але мали популярність на Android, увійшов Asics. Щодо взуття, найпопулярнішими запитами стали кросівки, чоботи, босоніжки та туфлі.

В категорії «Транспорт» користувачі обох операційних систем одноголосно найчастіше шукали ВАЗ — понад 805 000 запитів. До топ-30 запитів серед користувачів iOS увійшли такі марки автомобілів, як: BMW, Honda, Smart, Lanos, Mercedes, Audi. Також понад 38 600 запитів прийшлися на пошук саме Volkswagen Golf 4. До найпопулярніших запитів серед інших транспортних засобів потрапили: мотоцикл — 117 000, квадроцикл — 102 400 та скутер — 85 700. Понад 36 000 запитів на пошук автомобілів після ДТП.  В топ-30 запитів по Android увійшли також автомобілі технічного призначення та їх складові, а саме: причіп — 166 600, трактор — 216 600 та мотоблок — 208 638 запитів.

За даними аналітики OLX по категорії «Хобі, відпочинок і спорт», найбільша кількість запитів пов`язана з пошуком різного велотранспорту та їх запчастин — тільки з Android було понад 1 млн запитів. Крім того, часто шукали такі моделі велосипедів, як BMX та Cube, а також екіпірування для «двоколісного друга».

Іншим популярним товаром в цій категорії був намет — майже 200 000 запитів на Android. Користувачі даної ОС також часто шукали спінінг — 66 300 запитів та човен — 53 000. Охочими покращити фізичну форму за допомогою гантелей здебільшого були користувачі Android — 96 500 запитів, а от з iOS їх всього 25 600.

У  категорії «Дитячий світ» для українців найбажанішим був саме дитячий одяг. До топ-5 запитів увійшли куртки — понад 1 млн, коляски — 980 900, сукні — 950 000, кросівки — 866 600 та комбінезони — 835 100 запитів. Батьки також шукали конкретні бренди, такі як Zara, Next, Crocs, Ecco, Lenne, Adidas, Reima, H&M та Geox. Серед “дитячих” брендів лідирував Chicco — 371 100 запитів. У 2019 році користувачі активно цікавилися автокріслом для дітей — 770 300 запитів серед усіх пошуків в категорії дитячих товарів.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie