Завдання
Розробити дизайн етикетки аскорбінової кислоти.
Рішення
Аналіз конкурентів показав, для того щоб виділитися серед конкурентів необхідно відійти від звичного аптечно-лікарського стилю. Суть візуального образу - соковиті фрукти, динаміка польоту, яскрава палітра. Центр композиції - назва смаку та ілюстративний фуд-блок на тлі фону що пульсує.
«Сьогодні бути здоровим - модно, доступно і не нудно. Звичні всім, традиційні образи відходять у минуле. Тривіальні рішення неефективні. Вітаміни сьогодні це не тільки корисно, а ще й весело, яскраво і смачно», - підсумував Костянтин Перламутер, IDEW MEDIA.
Дизайн-концепція адаптована на всю лінійку за допомогою колірного диференціювання та ілюстраційного блоку.
Кредітс:
Клієнт: ВАТ «Екзон»
Агентство: IDEW MEDIA BELARUS
За матеріалами прес-релізу