Намбер ван по домашнім гаджетам

У COMFY стартувала рекламна кампанія літнього сезону.

Комментарии 1017

Кампанія має слоган «Намбер ван по домашнім гаджетам» і складається із трьох роликів. Цього разу анімаційних. Кожен з них містить типові запитання під час вибору великої кліматичної техніки. Нестандартний креатив допомагає вкласти однозначне повідомлення: COMFY знає «точки болю» клієнта і має вирішення для кожної з них.

«Ми можемо відповісти на всі ваші питання та знаємо, на які питання обов’язково потрібно отримати відповіді. Саме це характеризує компанію, що ставить рекорди радості від покупки», — коментує Ярослав Чепурняк, Head of Content & Creative COMFY.

Ролики розроблені разом з креативною агенцією Banda та студією 23/32 films. Відео містить точні інсайти, які базуються на експертності у підборі техніки. 

 Морозилка
 Кондиціонер
 Холодильник

Завдяки не типовому підходу до створення рекламного повідомлення відео привертають увагу та відрізняються від звичайних рекламних роликів, характерних для сезону кліматичної техніки.

COMFY
Наталія Кошова
Head of Content and Creative — Ярослав Чепурняк
Head of Marketing Communication — Тетяна Корнієнко


BANDA

Creative Director — Макс Борітко

Strategic Director — Ярослав Сердюк

Copywriter — Марина Василенко

Junior Art Director — Маша Булгакова

Senior Designer — Вiктор Лондон

Senior Account Manager — Дарина Гаврилова

23/32 films

Executive Producer: Lesya Sichkina

Postprodcution Producer: Maksym Kobzystyi

Illustrator: Victor London

Animation: SIDE.studio

Sound Studio: Baker Street

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie