Щоб зробити бренд більш емоційно привабливим для сучасної цільової аудиторії та підтримати його статус лідера, агенція Serviceplan Ukraine створила нову креативну платформу «Заряджені сонцем».
В основу платформи було покладено позитивний погляд на світ, жагу до нових вражень і бажання радіти життю на повну, поєднані з архетипом сонця – незмінним символом Sandora®.
Команда маркетингу компанії PepsiCo категорії соки Оксана Кочеркевич, керівник департаменту, та Аліна Петрожець, груп бренд-менеджер, єдині у необхідності змін для бренду: «Бренд Sandora® потребував оновлення комунікаційної платформи на таку, яка б дозволила донести нове позиціонування та підкреслити основні переваги. У даній платформі важливо те, що вона об’єднала раціо та емоційні атрибути. Тому головним героєм відео став 100% апельсиновий сік, який заряджає енергією завдяки вітаміну С та дарує чудовий настрій, дозволяючи насолоджуватися кожним моментом життя».
Ефект сонячного сяйва навколо героїні, яка разом із апельсиновим соком Sandora® заряджає все навколо, став головним візуальним акцентом рекламного ролика.
Ще одна важлива деталь, якій приділялася особлива увага, – саундтрек. Він мав бути по-справжньому сонячний і точно відображати креативну концепцію. Таким треком стала композиція Світлани Тарабарової «Світло в тобі». Спеціально для кампанії Світлана Тарабарова зі своєю командою створила нове аранжування пісні.
Ігор Клименко, креативний директор Serviceplan Group Ukraine, зауважив: «Процес роботи над самим роликом був багатоетапний. Ми тестували різні ідеї на цільовій аудиторії, прислухалися до її сприйняття. Раз за разом ми привносили щось нове, але єдине, що лишалося незмінним, – трек, який вибрали від самого початку. Він став своєрідною точкою відліку, яка одразу сподобалася всім: агенції, клієнту й фокус-групам. Усі миттєво відчували зв’язок між настроєм пісні та ключовим повідомленням: «Заряджені сонцем».