Наш Сік розширює лінійку 100% соків

Впродовж останніх років ринок українських соків активно змінюється. Подібна трансформація обумовлена головним трендом сьогодення – здоровим способом життя. Українці все більше звертають увагу на якість продуктів, їх склад та користь для організму.

Комментарии 606

Говорячи про ринок соків, експерти наголошують, що у минулому році частка 100% соків значно зросла й зазначають, що подібна тенденція продовжує набирати обертів.

Враховуючи запит від споживачів та піклуючись про мільйони українських родин, бренд Наш сік, навесні 2020 року, випустив найширшу лінійку 100% соків у доступній ціновій категорії. Загалом, було представлено чотири смаки: яблучний, грушево-яблучний, овочевий та томатний.

«Зазвичай, 100% соки на 25-30% дорожче, ніж масовий сегмент сокового ринку, ми вирішили змінити подібне сегментування, - розповів директор з маркетингу Компанії «Вітмарк-Україна» Роман Лисняк. – Фактично ми створили продукт, який буде доступним для широкої аудиторії. Лінійка Наших 100% соків складається з двох фруктових смаків, у складі яких немає доданого цукру, та двох овочевих. Ця лінійка стане прекрасним доповненням до здорового харчування дітей та дорослих та ідеально підійде для людей, які раціонально використовують бюджет. Адже вартість соку у магазинах складатиме близько 24 гривень за один літр».

Виготовляється продукт переважно з локальних південних фруктів та овочів власної переробки, тому більша  частина лінійки - це соки зі свіжих фруктів, а не з концентрату. 

Символічно, що нова лінійка 100% соків, з’явилася в роздрібних та онлайн магазинах навесні й саме у той період, коли країна бореться з пандемією і питання вітамінізації особливо актуальне.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода