Наша Ряба та Andre TAN запустили ексклюзивну колекцію одягу ICARIA

Відомий український дизайнер Andre TAN спільно з брендом Наша Ряба створили лімітовану колекцію жіночого одягу під назвою ICARIA для фешн-лінійки Atelier. Колекція створена за ініціативи бренду Наша Ряба, яким володіє холдинг МХП.

Коментарі 2811

Мета проєкту. Основною метою колаборації є привернення уваги до питань переробки відходів, що наразі є важливим завданням для усіх виробничих галузей, а також є невід'ємною частиною роботи будь-якого відповідального бізнесу. 

Для бренду Наша Ряба переробка відходів є важливим етапом роботи задля збереження довкілля. Так, побічні продукти під час виробництва м'яса птиці на заводах компанії переробляються: перо – у пір’яне борошно, яке використовується для виготовлення корму для тварин, курячий послід – в біогаз, жир – на біодизель та корми для домашніх тварин. А також в компанії функціонують найкращі очисні споруди в галузі – підприємства повертають нормативно-очищені стічні води.

«З 2021 року МХП став членом Глобального договору ООН. Ми впроваджуємо практики для сталого розвитку нашої компанії та територій, на яких ми ведемо свою діяльність. Для нашої компанії важливо, щоб однодумців ставало більше. Тому ми вирішили піти у нестандартний проєкт, щоб привернути увагу по питань переробки відходів, запропонувавши Андре зробити спільну колаборацію з нашим брендом Наша Ряба, оскільки ми в МХП, і Андре у своєму бізнесі дуже чітко розуміємо, що питання відповідальності бізнесу сьогодні дуже актуальне», - прокоментував Олексій Безуглий, директор Департаменту маркетингу МХП.

Легенда. Назва ICARIA відсилає до античного міфу про геніального скульптора Дедаля та його сина Ікара. Щоб втекти з острова Крит, Дедал зробив для себе та сина величезні крила, скріплені воском. Будучи вже далеко від острова, Ікар настільки захопився польотом, що забув наставлення батька і наблизився до яскравого сонця. Віск на крилах розтанув, пір'я розлетілося й Ікар упав у море. Пір’я символізує дотримання балансу у житті. Не переступаючи межі, наше суспільство здатне продовжувати існування, зменшувати вплив, та заохочувати інших берегти природні ресурси планети.

«ECO-fashion — один із найперспективніших трендів нашого часу. Бездумне споживання застаріло — фешн-індустрія XXI століття прагне бути екологічною. Грамотна переробка сміття та відходів — прагнення до новизни із турботою про благополуччя планети. Тому я прийняв рішення спільно з українським брендом Наша Ряба створити колекцію жіночого одягу ICARIA, щоб привернути увагу нашого споживача до питань переробки матеріалів та відходів, що дуже важливо не лише у фешн-сфері, а й у всіх галузях життєдіяльності людини», - стверджує дизайнер Andre TAN.

Про колекцію. У межах проєкту було розроблено Art-колекцію, яка була представлена у Києві 8 грудня на закритому показі у галереї D12. Також створена капсульна лінійка жіночого одягу: пуховий жилет, худі, сумка, шоппер та кепка, які надійдуть у продаж до магазинів ANDRE TAN, а також будуть доступні і для замовлення онлайн вже 18 грудня на сайті: andretan.ua. А всі зацікавлені зможуть подивитися на Art -колекцію з 11 грудня у ТРЦ LAVINA MALL, де буде працювати виставка. Після закінчення терміну експлуатації, одяг з колекції ICARIA можна передати на переробку.

Колекція одягу пошита з використанням переробленої тканини, а також матиме прозорі елементи з переробленого пластику (жилетка, сумка), всередині яких буде пухове наповнення із застосуванням пір’я від бренду Наша Ряба. Головний колір колекції — білий та синій, як символи моря та неба.

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода