«Наша Ряба» записала звернення до українців

Український бренд курятини «Наша Ряба» звернувся до українців у натхненному відео й нагадав, що в цей складний час залишається поруч

Коментарі 866

Від перших днів повномасштабної війни команда бренду невпинно працює, щоб забезпечувати їжею країну. З курятини «Наша Ряба» готують їжу для всіх, хто цього потребує – від соціальних установ до ресторанів. Тож звернення народилося з тисяч історій людей, які щодня наближають нашу перемогу і працюють заради майбутнього.

 video

«Я переконаний, що великі бренди та компанії є важливою частиною життя мільйонів українців, і вони не можуть бути осторонь у складні періоди, особливо під час війни. Важливо мати позицію і підкреслювати її, в першу чергу, своїми діями. А лише потім, коли і якщо доречно, робити комунікацію. Зараз ми готові сказати українцям:  «Наша Ряба» завжди поруч, заради майбутнього», – говорить Олексій Безуглий, директор департаменту CLC МХП, компанії-засновниці бренду.

«Наша Ряба» допомагає українцям з перших днів війни. Близько 13 тисяч тонн курятини безкоштовно отримали люди з різних куточків країни, які найбільше цього потребують. У березні бренд передав усю партію дитячого харчування КОКО від «Наша Ряба» дітям, які опинилися у складних обставинах. Його отримали понад 4,5 тисячі малюків віком від 6 міс. до 1,5 року. Також команда «Нашої Ряби» ініціювала благодійний проєкт Пакунок «Ма!Ля!», який обʼєднав українські бренди заради допомоги маленьким українцям.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода