Наскільки частіше українці стали замовляти їжу додому або в офіси, та яку саму

Кожен четвертий українець на жорсткому карантині в січні 2021 замовляє їжу додому не рідше 1 разу на тиждень

Комментарии 1876

Закінчується другий тиждень, як українці були відправлені урядом на жорсткий "карантин зимових канікул". З головних заборон - приймання відвідувачів в ресторанах, кафе і барах. Зараз заклади громадського харчування працюють на виніс і здійснюють адресну доставку замовлень. Дослідницька компанія Gradus Research вивчила, наскільки частіше українці стали замовляти їжу додому або в офіси, яку кухню вони полюбляють, якими сервісами доставки користуються і з яких закладів замовляють їжу та напої.

Згідно з результатами дослідження, під час карантину з 8 січня 10% українців стали частіше замовляти доставку їжі, ніж раніше; а самовіз готової їжі стали використовувати частіше ще 6% людей.

Українці досить часто замовляють доставку їжі і страви в ресторані на виніс: кожен четвертий опитаний (або 25%) роблять замовлення не рідше одного разу на тиждень.

Докарантинна звичка “going out” на вихідних на карантині реалізується шляхом неготування вдома: у вихідні українці роблять замовлення в ресторанах в 2 рази частіше, ніж у будні - 33% людей замовляють у вихідні проти 15%, що замовляють в будні.

Топ-5 найпопулярніших страв під час карантину з 8 січня: піца (60%), суші (43%), бургери (20%), страви з картоплі (фрі, картопляні кульки, пюре) - 17% і шаурма і інші типи ролів (14%).

Серед підлітків 14-17 років користується популярністю американська кухня з різними видами фастфуду: картоплею фрі (33%) і смаженим сиром (12%).

Найпопулярніші види кухні в замовленні їжі: італійська - 33%, японська - 31%, американська - 30%, українська - 25% і китайська - 13%.

Опитані молоді люди від 25 до 34 років частіше за все люблять експериментувати і замовляти щось нове: страви китайської кухні - 21% і індійської - 6,9%.

Що стосується напоїв, то опитані частіше за все замовляють: Coca-Cola в 22%, сік - 15%, пиво - 14,6%, Pepsi - 14,3% і каву - 12,8%.

Вічну битву Cola vs Pepsi в дослідженні виграла Coca-Cola з 22% проти 14,3%.

Найчастіше солодкі газовані напої замовляють підлітки 14-17 років: Coca-Cola (58%), Pepsi Cola (54%), Fanta (23%).

У дослідженні ми також вирішили визначити, якими службами доставки користуються українці. Серед тих, хто замовляє готову їжу з доставкою, 64% роблять замовлення безпосередньо з ресторану. Це означає, що потенціал ринку постачальних сервісів ще дуже високий. Сервіс Glovo (Глово) майже в 2 рази випередив Rocket (Ракета) - 32% проти 17%. Можливо, це пов'язано з представленістю сервісів на кількість міст. При цьому найчастіше сервісами служб доставки користуються молоді люди з 14 до 34 років.

Серед найпопулярніших ресторанів і кафе, в яких українці замовляють їжу під час карантину: McDonald's (30%), Domino's Pizza (16,4%), "Піца Челентано" (16,3%), СушиЯ (13,9%) і піца з "Сільпо" - 13,2%.

Дослідження було проведено компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст розміром більше 50 000 жителів у віці 18-60 років за статтю, розміром населеного пункту і регіоном.

Період проведення поля: 18.01.2021 р. - з 14:30 до 20:00. Розмір вибірки - 1101 респондент.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода