Наталія Паліна приєдналась до корпорації «Біосфера»

Наталія Паліна приєдналась до команди Biosphere Corporation, одного з лідерів на ринку товарів для дому та гігієни, в ролі Global Marketing Director (Hygiene).

Комментарии 775

Наталія очолила команду маркетингу бізнес-напряму «Гігієна» (бренди Smile, Smile Baby, Novita, Lady Cotton, Bambik та інші), до якого входять категорії вологих серветок, косметичних товарів для дітей і дорослих, підгузок, ватяної гігієнічної продукції, засобів інтимної гігієни, паперової продукції і декору.

Наталія Паліна має близько 20 років досвіду у маркетингу, в тому числі у таких компаніях як Jacobs Douwe Egberts, Danone (Early Life Nutrition), Nestle, Kraft Foods.

«Для нас важливий значний досвід Наталії у створенні маркетингових стратегій, розбудові брендів-лідерів та розвитку команд. Я впевнений, що вона зміцнить бізнес-напрям гігієни», - коментує Олександр Лавров, генеральний менеджер бізнес-напряму Hygiene.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода