Навіть маски заговорили

Forward Media пропонує нову інтеграцію для брендів під час карантину

Комментарии 1090

Сьогодні все - медіа. Речі, предмети, які нас оточують всюди, сторінки в соціальних мережах, події і навіть люди. Ясна річ, багато що залежить від контексту. Здавалося б, в умовах режиму самоізоляції пересування людей обмежилося побутовою необхідністю, а їх очі прикуті до екранів. Але якщо придивитися, ми побачимо величезну кількість  ̶м̶о̶ж̶л̶и̶в̶о̶с̶т̶е̶й̶ масок.

Forward Media пропонує компаніям не втрачати час і використовувати нові можливості. Прикасові зони завжди були місцем прийняття імпульсивних рішень і "полем останньої битви" за увагу споживача між брендами. З огляду на контекст, а також класичні звернення касирів, подібний проект за допомогою масок працюватиме на активацію бренд-повідомлень під час покупок. Завдяки поєднанню контексту і носія - це ефективний спосіб нагадати про продукт / послугу вашої цільової аудиторії.

"За статистикою *, 94% українців ходять у супермаркети 1 раз на місяць. Це місця, які ми продовжуємо регулярно відвідувати, і бренди можуть цим скористатися. Йдеться про креативні іміджеві проекти, які дозволять компанії виділитися на ринку та нагадати про свій продукт споживачам. Якщо ж говорити про приблизні числа, то потенціал українського ринку продуктових магазинів з точки зору OTS може досягати 11,7 млн контактів на місяць. Ми готові реалізовувати подібні проєкти та зараз ведемо активні переговори з потенційними клієнтами ", - Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.

* Джерело - TNS Kantar MMI Urkaine 2019/3 + 2019/4; TA - P 18-65 50+.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie