Навчальний модуль «Try British Marketing Education». Діджитал кирилицею

Організатор: Бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу» (МІБ).

Комментарии 702

Дата: 24 березня 2018 року (субота), 10:30.

Місце проведення: Брест-Литовське шосе, 8А, кампус бізнес-школи МІБ

Всеохоплюючий діджитал та нові умови на медіаринку диктують свої правила і за увагу аудиторії потрібно боротися. Пряма реклама витісняється якісним контентом і правильною комунікацією, а нехтування системною стратегію для будь-якого бренду виливається в чималий перелік проблем.

Головний стратег одного з найбільших комунікаційних холдингів країни AGAMA Communications Олександр Катков пропонує розібратися, як за допомогою нових медіа та діджитал побудувати комунікаційну стратегію, здатну підвищити лояльність ЦА та навіщо взагалі вона потрібна.

Регламент зустрічі:

10:00 – 10:30 - реєстрація учасників, вітальна кава.

10:30 – 11:30 - «Діджитал кирилицею», Олександр Катков.

11:30 –12:00 - кава-пауза, неформальне спілкування.

12:00 – 13:00 – продовження лекції «Діджитал кирилицею», Олександр Катков.

Аудиторія: Власники бізнесу, менеджери усіх спеціалізацій, спеціалісти з маркетингу, бренд-менеджери та інші. Лекція може зацікавити всіх, хто вже використовує нові медіа та діджитал у своєму маркетингу чи тільки збирається це робити.

Основні питання:

  1. Поняття “діджитал” та “нові медіа”.
  2. Місце діджиталу та нових медіа в історії розвитку комунікації та специфіка їх застування в Україні.
  3. Інтеграція предмету спілкування у загальну (традиційну) – комунікаційну стратегію.
  4. Кейси з української та міжнародної практики.

Спікер:

Олександр Катков – викладач курсу Digital Strategy від The Chartered Institute of Marketing (CIM) в МІБ, директор по стратегії в AGAMA Communications, працює в рекламі більше 15-ти років. Його досвід охоплює копірайтерську роботу, керівництво відділом маркетингових комунікацій медіа-бізнесу, виконавче управління рекламними агенціями. Оскільки Escape, у якому Олександр був співзасновником, було одним з перших у країні діджитал-агенством, його компетенція сягає джерел ринку, в якому він працює й досі. Втім сьогодні, займаючи посаду директора зі стратегії в одному за найбільших рекламних холдингів, він ставить собі задачу позбавитися окремої дисципліни “діджитал”, зробивши її частиною інтегрованих рішень.

Обов’язкова реєстрація за посиланням.

?Реєстраційний внесок - 100 грн (оплата на місці).

Контактний  телефон: 044 585 00 33

Обсудить с другими читателями:
Погода