Навчання співробітників — один з ключових чинників успішного впровадження штучного інтелекту в бізнесі

Корпорація Microsoft представила результати масштабного міжнародного дослідження. Експерти прийшли до висновку, що одним з ключових чинників для досягнення успіху при впровадженні ШІ, окрім самих технологій, є всебічне навчання співробітників.

Комментарии 1111

В ході дослідження було опитано близько 12 000 співробітників і керівників великих компаній на 20 ринках по всьому світу з 12 по 30 березня. У дослідженні розглядається перелік навичок, необхідних для процвітання бізнесу по мірі збільшення популярності ШІ, а також важлива інформація, отримана від компаній, які впроваджують ШІ у свою діяльність.

«Сьогоднішня ситуація у світі — це безпрецедентна подія для бізнесу будь-якого масштабу і галузі. Найближчі місяці стануть дуже важливим етапом перевірки здатності організацій швидко адаптуватися до нових реалій. Цифрова трансформація прискорилася в рази, і ми бачимо, що саме технології штучного інтелекту допомагають бізнесу залишатися більш гнучким і конкурентоспроможним. Щоб повною мірою використовувати потенціал ШІ, компаніям необхідно приділяти увагу не лише навчанню роботі з технологією, а й розвитку особистісних якостей, творчих і соціальних навичок своїх співробітників. Люди — найцінніший актив будь-якої організації, а штучний інтелект — цифровий інструмент, який допоможе їм досягти більшого», — прокоментував Ян Пітер Де Йонг, генеральний директор Майкрософт Україна.

Високорозвинені компанії роблять акцент на підвищенні навичок співробітників і впровадженні ШІ

93% компаній, які активно використовують ШІ, планують організувати або вже мають програми з підвищення компетенцій своїх співробітників. Крім того, майже дві третини (64%) співробітників в цих компаніях говорять, що вони вже отримали вигоду від програм перекваліфікації. У співробітників компаній, які почали впроваджувати ШІ, цей показник падає приблизно до третини (37,8%).

Переважна більшість (84,4%) керівників компаній, які активно впроваджують ШІ, відзначають бізнес-вигоду від використання технології, в порівнянні з 58,9% організацій, що знаходяться на більш ранньому етапі впровадження. Організації, що активно впроваджують технологію, більш ефективно використовують ШІ для вдосконалення клієнтського сервісу (44,9% проти 28,1%), а також при розробці нових продуктів і послуг (56,7% проти 40%).

Дослідження показують, що провідні фірми у сфері ШІ зосереджені на тому, щоб ШІ доповнював таланти їхніх людей. Ці компанії розвивають навички співробітників в кожній категорії — від поглибленого аналізу даних і критичного мислення до комунікабельності та креативності.

Азім Азхар, експерт сфери ШІ та засновник Exponential View, прокоментував: «У цьому новому середовищі функціонування компаніям буде потрібна людська винахідливість, щоб відновити свій бізнес. У контексті нових правил взаємодії з клієнтами, партнерами та стейкхолдерами інноваційні організації та ті, які здатні до адаптації, будуть працювати краще. Це дослідження показує, що фірми-лідери у сфері ШІ знаходяться в кращому становищі, тому що вони вкладають більше коштів і більше зосереджені на тому, як нові технології можуть доповнити навички їхніх працівників».

ШІ створює культуру компанії, більш орієнтовану на інновації та навчання

Майже всі (92%) опитаних співробітників висловили бажання брати участь в ініціативах щодо розвитку ШІ-компетенцій. В середньому 70,2% співробітників упевнені в тому, що роботодавець вживає достатньо заходів, щоб підготувати їх для роботи з ШІ в майбутньому. Цей показник падає до 42,4% співробітників в компаніях, які тільки почали впроваджувати ШІ у свою діяльність, що підкреслює можливість для компаній почати свій шлях у ШІ.

«Лідери, які активно впроваджують ШІ у свою діяльність, побачили, що наявність правильних навичок дозволяє їм отримати більше користі від ШІ. Це своєю чергою спонукає їх розширювати використання ШІ та продовжувати підвищувати навички співробітників своєї організації» — доповнив Ян Пітер Де Йонг, генеральний директор Майкрософт Україна.

Огляд основних результатів дослідження доступний за посиланням.

Методологія

У період з 12 по 30 березня KRC Research провела випадкову онлайн-вибірку з приблизно 12 000 осіб, що працюють з корпоративними компаніями. На кожному ринку вибірка складалася як мінімум з 500 працівників і 100 лідерів (директор / старший виконавчий рівень і вище). Представлені ринки: Німеччина, Великобританія, Росія, Польща, Чехія і Словаччина (разом узяті), Угорщина, Австралія, Бразилія, Ізраїль, Туреччина, Південна Африка, Об'єднані Арабські Емірати, Сполучені Штати Америки, Індія, Канада, Італія, Нідерланди, Іспанія та Швеція.

За матеріалами прес-релізу

503 Service Unavailable

No server is available to handle this request.
Обсудить с другими читателями:
Погода