Готові йогурти промислового виробництва – дійсно приваблива опція для багатьох споживачів: адже, судячи з того, що комунікують виробники, готові йогурти є цілком натуральними і не поступаються домашнім за якістю та корисністю. Чи ж варто морочитись із тим, щоб робити власні йогурти вдома? Навіщо все ускладнювати?
Варто – вважають спеціалісти Vivo, і саме тому бренд звернувся до MullenLowe Adventa з метою розробки комунікаційної кампанії.
Задача кампанії – сформувати емоційний зв’язок між брендом і споживачем, запропонувати вагомий емоційний привід, щоб залишатись із Vivo та продовжувати готувати домашні йогурти.
У новому рекламному ролику маленький Шерлок проводить справжнє розслідування, намагаючись дізнатись, чому мама готує йогурт вдома. Він підглядає за процесом приготування, вивчає склад продукту, робить замітки у своєму нотатнику та, врешті-решт, доходить висновку, що справжня причина – мамині любов і турбота.
video
Над проєктом працювали:
Клієнт Vivo
Сергій Годовиченко
Олексій Новосельський
Команда MullenLowe Adventa
Світлана Цвєлєньєва – Creative Director
Аліна Гончаренко – Copywriter
Женя Алєксєєв – Art Director
Оксана Осадчук – Account Director
Саша Кліменко – Account Manager
Moonshiners – Production Studio
Олексій Пасічник – Director
Олена Чеховська – DOP
Альона Луценко – Producer
TPH-One – Post production & Sound
За матеріалами прес-релізу