Якісне пальне – один з ключових факторів відмінної роботи двигуна автомобіля. Заправлятися якісним надійним пальним – означає забути про СТО та проблеми з двигуном. Але як розповісти споживачам про якість пального, не перевантажуючи сюжет технічними термінами і складними формулами?
Агенція Media Post у співпраці з режисером Артемом Черосом запропонували зробити це через гумор та емоціі.
В основу сюжету лягла трохи гіберболізована ідея про те, що майстрам на СТО буде нічого робити, якщо в автівки заправлено Shebel. Тож їм залишається лише нудьгувати.
Усю гаму почуттів нудьгуючого головного героя, працівника СТО, майстерно зіграв вiдомий актор Назар Задніпровський.
Рекламна кампанія стартувала у жовтні, виключно у діджитал-каналах та з гнучким таргетингом на цільову аудиторію.
«Shebel останні шість років щоденно працює над тим, щоб водії могли впевнено заправляти українське паливо. У процесах виробництва ми дотримуємося жорстких вимог та стандартів, — коментує Сергій Федоренко, комерційний директор АТ «Укргазвидобування» (ТМ Shebel). – А от комунікацію зі споживачем стараємося зробити легкою і зрозумілою».
«Ми вирішили, що саме гумористичний сюжет зможе викликати найбільш позитивні емоції у споживачів пального Shebel та допоможе привернути увагу до головного: якості продукту. Дуже приємно, що саме цей варіант був підтриманий командою клієнта» — коментує Тетяна Гребельнікова (РА Media Post).
За матеріалами прес-релізу