NCG DIEVO стає медіа-агенцією Suzuki й одразу демонструє результат

Digital-центрична рекламна агенція DIEVO, яка входить до складу холдингу NCG (Nostra Communication Group), починає 2021 рік із відновлення співпраці зі своїм довгостроковим партнером – компанією Suzuki.

Комментарии 916

NCG DIEVO реалізовуватиме проєкти за напрямками media та performance. Наразі робота тільки стартувала, але вже є перші результати: лише за два тижні з моменту запуску рекламної кампанії на сайт suzuki.ua вдалося залучити більше 35 тис. нових цільових користувачів і згенерувати близько 1,5 млн переглядів відеороликів Suzuki Jimny.

«Ми вітаємо Suzuki з поверненням і щасливі від початку підтвердити свою ефективність. Для нас принциповим є комплексний підхід до планування і просування, тому ми активно взаємодіємо з клієнтом, аналізуємо показники кампаній, ситуацію на ринку і в конкурентному середовищі, щоб пропонувати найбільш вигідні для бізнесу рішення, – коментує Іван Кучеренко, СЕО DIEVO, партнер NCG. – Разом із Suzuki ми готуємось запускати ще більше ефективних медіакампаній, розширювати інструментарій та тестувати нові можливості заради зміцнення і зростання довіри аудиторії. І, звичайно, заради збільшення продажів».

Нинішній етап партнерства NCG DIEVO та Suzuki продовжує плідну співпрацю минулих років, що триває ще з березня 2017 року. До 2020 року співпраця велася за напрямками SMM, розробки креативу та спеціальних проєктів. Так, серед іншого, спільно з автомобільним порталом Autoua.net був реалізований спецпроєкт Кілометри почуттів, під час якого 6 популярних блогерів разом із головним редактором автопорталу Сергієм Суховським та командою агенції подолали 18 тис. км за 22 дні й відвідали 17 цікавих та маловідомих українських місць. Дієвість запропонованих агенцією рішень, а також надійність партнерських відносин зумовили рішення Suzuki знову обрати NCG DIEVO для реалізації рекламних кампаній.

Для запуску кампаній в січні 2021 року агенцією було розроблено креативні банери, організована озвучка й адаптація відеороликів, а також підготовлена стратегія для найбільш ефективного досягнення цілей клієнта.

«У Suzuki амбіційні плани, і ми раді мати надійного партнера, якому довіряємо не перший рік. Наш спільний досвід успішної реалізації попередніх проєктів дозволяє розраховувати, що майбутня співпраця буде так само результативною, – коментує Тетяна Білейчук, менеджер з маркетингу та PR компанії ДП «АВТО ІНТЕРНЕШНЛ». – До того ж, досягнення NCG DIEVO відзначені премією Effie Awards Ukraine 2020, а нам важливо працювати з найефективнішим національним медійним агентством».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода