NCG DIEVO стало медіа-партнером для «Альфа Страхування»

Digital-центричне агентство DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG, розпочало співпрацю зі страховою компанією «Альфа Страхування» і вже реалізує проєкти за напрямками media, creative та performance.

Комментарии 859

Перша кампанія націлена на просування інноваційної системи страхування квартир – моделі підписки від «Альфа Страхування».

«Працюючи над новим продуктом, ми розуміли, що в Україні слабо розвинена культура страхування житла. Тому своїм основним завданням ми поставили розробку простого в розумінні і легкого в онлайн-оформленні продукту, без великої кількості опцій, обмежень і умов «під зірочкою». Особливість оформлення страхування – вперше на українському ринку страхування використано модель підписки, вже добре знайомої споживачам при покупці стрімінгових сервісів (таких як Netflix або Spotify), коли досить один раз прив'язати карту – і система щомісячно буде списувати плату за страховку, яка коштує як 2 чашки кави. Тепер страхування квартири за підпискою – це безпечно, доступно і не вимагає жодних нагадувань. Сьогодні можливість оформлювати сервіс й управляти ним онлайн – один із ключових  чинників при виборі страхової компанії сучасним споживачем, який дорожить часом, зайвий раз не хоче перейматися з будь-якого приводу й економить реальні гроші», – прокоментував ідею створення інноваційної моделі Анатолій Савін, директор з цифрових продуктів «Альфа Страхування».

Розроблену креативну платформу «Місце вашого спокою» розкладено на рекламні відеоролики, ролик для розширення обізнаності у цільової аудиторії, а також на лендинг продукту «Моя квартира».

 video

Слоганом рекламної кампанії стало: «Моя квартира – яка б халепа не накрила». Таким чином наголошується, що компанія готова страхувати будь-які збитки, пов'язані з квартирою.

Креативний лідер NCG Андрій Чуйко зазначив: «Зараз у світі відбувається дуже багато подій, які змушують нас турбуватися. Із початком карантину квартири стали єдиним безпечним місцем для нас. Але чи так це насправді? Адже і з квартирами може статися все що завгодно – пожежа, затоплення, крадіжка тощо. Тому ті споживачі, які були стурбовані збереженням свого житла, тепер можуть бути впевнені в наявності «подушки безпеки» і спокійні на випадок непередбаченої події».

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода