Індик у акварельній стилістиці у новій упаковці полуфабрикатів ТМ «Натурвіль»

Редизайн упаковки індичого м’яса та полуфабрикатів ТМ «Натурвіль» від Brand Loft Agency.

Комментарии 1125

Полуфабрикати ТМ «Натурвіль» — найкращих варіант для тих, хто любить смачно поїсти, піклується про власне здоров’я, але не завжди має час на приготування смачної та корисної їжі.

Brand Loft Agency у новій упаковці зробили акцент на натуральності продукту — якісном м’ясі, корисном для будь-якої вікової групи.

На упаковці також з’явився новий герой — індик, зображений у акварельній стилістиці. «Ми повинні були зробити упаковку більш свіжою, легкою, щоб донести основну перевагу бренду. Також ми ставили собі за мету зберегти капітал бренду — його кольори, адже Натурвіль на ринку багато років», — зазначила Ольга Оксамитна, креативний директор Brand Loft Agency.

Нову упаковка вже представлена у супермаркетах Києва та області.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода