Це онлайн-портал Мінцифри, де можна дізнатися, як отримати будь-яку держпослугу. Для цього потрібно лише відсканувати QR-код у середині лабіринту.
З лабіринтом можуть взаємодіяти кияни, гості столиці, усі хто відвідують торгово-розважальний центр. Адже завдяки тому, що Gulliver має 7 поверхів, лабіринт можна побачити відразу при вході, а також споглядати зверху.
«Гід сьогодні — це 2,2 тисячі держпослуг, про які людям більше не доведеться «просто запитувати» в держорганів або платити посередникам, 2,1 мільйона користувачів, 20 тисяч нових відвідувачів у середньому щодня», — заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Юлія Курова, креативна директорка Green Penguin: «Ми хотіли цікаво візуалізувати пошук відповідей на складні запитання та розповісти про держпослуги з легкістю та простотою. Так з’явилася візуальна метафора лабіринту».
Катерина Жураківська, маркетинг директор Gulliver: «Ми прекрасно розуміємо, що сьогодні час — найцінніший ресурс, який ми маємо. Тому завжди підтримуємо креативні ідеі, які не просто розважають, а ще дають корисну інформацію».
Лабіринт розміщуватиметься до 30 січня в рамках комунікаційної кампанії «З Гідом все просто». Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.