Не читайте це, якщо ви не технолог Артем

В Україні помічені незвичайні білборди

Комментарии 1312
В деяких українських містах вже декілька місяців звертають увагу на плакати з цікавими підписами: “Не читайте це, якщо ви не технолог Артем, це лише для нього”, “Схрестили пальці, щоб рекламу побачив директор Микола Васильович!”, “Сподіваємось, менеджер Артем не у відпустці і побачить це повідомлення”.

Всі звернення закінчуються закликом запустити експеримент з Proglot.

Варто зазначити, що Proglot - це українська торгова марка, під якою випускається соняшниковий концентрат для кормів сільськогосподарських тварин.

Виробники концентрату розповіли історію про цей маркетинговий хід:

“Ми дуже хочемо співпрацювати з якомога більшою кількістю виробників м'яса в Україні! Адже наша місія - забезпечити українців здоровою продукцією харчування! Тому ми “стукаємо у всі двері” заради нового партнерства! Проте буває так, що на наш “стукіт” ніхто “не відчиняє”. Тому ми спробували “зайти через вікно”! Цим вікном стали персональні білборди для цілком реальних технологів конкретних компаній!”, - йдеться в записі.

Представники Proglot звернулись до них за ім'ям з запрошенням провести експеримент по відгодівлі тварин високопротеїновим соняшниковим концентратом, щоб на власному досвіді переконатися у ефективності продукту. На кожному білборді також був розміщений QR-код з персональною пропозицієї для компанії.

Як відмічають у Proglot, за їхніми послугами вже звернулось близько половини адресатів.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода