Не діставай рідних, діставай колег — закликає 13 Український маркетинг-форум

Український маркетинг-форум запустив креативну кампанію для просування програми 2020 року.

Комментарии 863

Щороку форум випускає унікальні рекламні кампанії, у яких обігрує гострий аспект з життя маркетинг-директорів. Рік назад мова йшла про брак сенсу у затягнутих рекламних меседжах, а на цей раз у кадр потрапили закохані в свою справу маркетологи, які дістають балачками про роботу своїх рідних.

«Прийти додому, зняти пальто, помити руки, сісти за стіл і “присісти на вуха” – звичайний сценарій для людей, які закохані в своє ремесло. Тільки от бідолашні дружина/чоловік, син/дочка, мама/тато, кіт/собака тут ні до чого. Вони, звісно, слухають, бо виховані, але якби могли не слухати, то не слухали б», — розповідає Сергій Малик, креативний директор ANGRY agency, яке створило цьогорічну креативну кампанію.

Сценарій такої поведінки драматизовано у трьох рекламних роликах, де маркетолог то вголос роздумує зміни в професії під час одруження, то жаліється на зрозумілість теорії поколінь малій дитині, то читає лекцію про різні маркетингові терміни тоді, коли мав би підстраховувати друга-штангіста.

“Український маркетинг-форум залишається вірним собі, і у легкий гумористичній формі закликає обговорювати важливі теми саме там, де вони мають обговорюватись – на найбільшому дискусійному майданчику країни”, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форума, керуючий директор Ideas First.
 video
 video
 video
Ролики знімали в Харкові разом з Arriba! production. Окрім 30-секундних відео зняли ще й 6-секундні bumper ad. Це вже друга поспіль співпраця Українського маркетинг-форуму та ANGRY agency. В минулому році вони зняли для події два ролики «Менше слів – більше діла».

“Найцікавіше завжди в процесі підготовки і на майданчику. Нам сподобалася ідея з брифа зі шторою, як візуальний хід. І, на перший погляд, це здається простим завданням. Насправді для її вирішення знадобилося спорудити напівкруглу конструкцію, яка змогла витримати 109 метрів тканини. А на майданчику ми ледве стримували сміх від гри наших акторів. Ми раді, що наші ідеї про уявний театр, зйомку одним кадром, завісу, що опускається, і сценічний рожевий прожектор були прийняті одноголосно”, — розповідає Лада Сабова, режисер Arriba! production.

Цьогорічна рекламна кампанія вперше не буде розміщена на ТБ через неможливість застосування сучасної англомовної маркетингової термінології в рекламних сюжетах. Зате digital-просування охопить одразу декілька каналів — ролики на YouTube, Facebook та Instagram, банерну рекламу в інтернеті. Кампанія також з’явиться на зовнішніх носіях.

“Щоб розкрити креативну ідею в digital, недостатньо лише запостити ролики. Треба враховувати специфіку соцмереж, де ціняться трушні історії та емоції. Тому ми розшили саркастичну тему задовбаності на різні життєві ситуації спікерів і цільову аудиторію форуму. Контент-активації стартують у березні”, — ділиться Ярослав Ведмідь, засновник digital-агенції Postmen.

По матеріалам прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie