«Не розлучай сім’ю»: рекламна кампанія АГРОМАТ

Агентство mirrolab відмовилися від показу цінової вигоди та вирішили зіграти на емоції

Комментарии 1536
АГРОМАТ – це ведучий експерт ринку з продажу плитки та сантехніки.
Мережа налічує в своєму складі 20 офлайн магазинів по всій Україні.

В новій рекламній кампанії потрібно було донести про переваги купівлі
сантехніки в комплекті. Для цього Агромат спеціально створив декілька наборів
сантехніки, які вигідніше купувати, ніж кожен продукт окремо.
 Agromat_Animation
В рекламі mirrolab відмовилися від показу інтер’єрів та цінової вигоди. Вирішили
зіграти на емоції. Так з’явилася сім’я Сантехнійчуків. Адже комплект сантехніки
– це по суті сім’я. Агентство пропонуємо зберегти сім’ю, кувати в комплекті, бо
це вигідно.
За матерiалами прес-релiзу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie