Неандертальці й легіонери в черзі за банківською карткою – izibank запускає першу масштабну креативну кампанію

Мобільний банк izibank запустив креативне промо – це перша хвиля креативу від izibank, проєкт запустився у вересні 2020 і зараз активно розширює свою бету та географію

Комментарии 1040

Над відео працювали разом з партнерами – концепцію розробляли Mad Cats і продакшн робили No Stars. Режисером був Річард Хантер (Richard Hunter), який власне й зробив всю цю історію в форматі мюзиклу.

Легкому банку — легку рекламу!» — вирішили ми, і забабахали музичний спектакль. Бо нахіба знімати рекламу, від якої засинаєш, коли можна зняти мюзикл, що потім хочеться мугикати ще тиждень. Герої мюзиклу — це неандертальці, римські легіонери таробо-красуні, які мріють жити на ізі у доізібанкову епоху. А перенести героїв на екран нам допоміг режисер Річард Хантер, адже ніхто не вміє так знімати мюзикли, як піддані Її Величності

Гліб Петров, співзасновник і креативнийдиректор Mad Cats.

Креативне промо izibank – це міні-мюзикл з чотирьох різних відео, кожне з яких розкриває певну фічу банкінгу – кредитний ліміт, служба підтримки 24/7, чесний кешбек на все, без черг і зайвих паперів.

 video
 video
 video
 video
23 знімальні години, близько 70 людей на майданчику, 2 генеральні репетиції, 3 тижні на препродакшні близько місяця на постпродакшн – стільки, якщо говорити мовою цифр, зайняла робота над відео

Костянтин Галико, продюсер No Stars

Наприклад, для зйомки практично всі декорації довелось будувати з 0 – в сюжеті про кредитний ліміт з'являється літак, створювати який довелось практично з 0.
В фокусі були дві речі– максимально ретранслювати характер бренду і “достукатись” до нашої цільової –а сьогодні це ті, хто цінує легкість й зручність і класний продукт в принципі. Є сприйняття, що банки – це складно і скучно, а хочеться вийти за межі цього сприйняття

Михайло Вовк, маркетинг-директор izibank

Наша мета – стати технологічною компанією у фінансовому секторі, й izibank є проєктом-стартером на цьому шляху. У нас комплексний продукт, це понад 25 сервісів вже на беті, бо виходити на ринок з меншим набором, вже просто не актуально. Тож і до створення креативного промо ми підійшли масштабно і комплексно – хочеться, щоб форма відповідала змісту

Анна Тігіпко, засновниця izibank

izibank – мобільний банк, що восени цього року запустився в режимі бета-тестування. Це фінтех-проєкт, створений спільно з групою ТАС. Вся взаємодія з клієнтом відбувається дистанційно за допомогою смартфону – без будь-яких візитів до банківських відділень.

Зараз мобільний додаток izibank доступний в бета-режимі для iOS та Android. Щоб долучитись до тестування, необхідно завантажити izibank в додатку TestFlight або GooglePlay. 

Отримати банківську картку можна в 9 містах України: Київ, Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя, Вінниця, Чернівці, Тернопіль, Івано-Франківськ. І найближчим часом додасться ще близько 7 міст. Поповнювати картку можна безкоштовно в терміналах City24 і Таскомбанк. 

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода