Nebo ideas agency створили нову айдентику для IGROTECO

Попри складні часи, бренд IGROTECO відновив роботу і вже відправляє замовлення своїм замовникам.

Коментарі 2741

Nebo ideas agency пишаються своїм клієнтом, який у воєнний час підтримує економіку України.

IGROTECO — український бренд екоіграшок для розвитку дітей від 3-х років.

Власники бренду впевнені, що завдяки IGROTECO сім’я набуває досвіду бути разом, відволіктись від гаджетів і мультиків на YouTube, поринувши у світ аналогової логіки, де потрібно складати, думати, переставляти, взаємодіяти і розвиватись!

Головним викликом для агенції стала широка лінійка товарів, які мали різний напрямок — це і розвиваючі іграшки для малечі, і конструктори для дітей від 7 років, і мозаїки, і дерев'яне судоку. Потрібно було знайти такі графічні елементи, які були б релевантні за містом для кожної категорії.

Nebo ideas agency заклало у фірмовий стиль кольорове кодування, зрозуміле як дітям, так і дорослим.

Чотири основні кольори підкреслювали простоту дизайнерської думки.

Фірмові елементи були зібрані з елементарних геометричних фігур, бо це — основи дитячої геометрії та логіки.

Динамічність фірмового стилю та побудова логотипу зображає головні світоглядні засади бренду — розвиток та логіка.

Логіку та послідовність демонструють елементи, що постійно змінюються та є неодмінною частиною логотипу.

Кольорові фігури створюють перемінну систему, яка має унікальну самоідентифікацію.

Кожен напрямок чи колекція отримують свій неповторний нарис логотипу IGROTECO.

У рамках програми підтримки малого бізнесу в Україні від Дія.Бізнес, Київської школи економіки та UKAid бренд IGROTECO отримав сильну айдентику, яка допоможе бренду у розвитку та популяризації української іграшки у світі. Адже під час війни українському бізнесу важливо проявляти себе за межами воюючої країни, коли ворог руйнує цивільну інфраструктуру та економіку.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода