Недитячий дизайн для дитячого бренду

Агентство mirrolab розробило нову айдентику для виробника дитячих колясок

Комментарии 1183

З 2012 року польський виробник дитячих колясок відкрив 800 представництв у 40 країнах. З 2014 року всю візуальну історію бренду створює агентство mirrolab. І вже встигли придумати купу всього історичного.
Anex вже мав ім’я і впізнаване обличчя. Та бренд виріс, став міжнародним і це хотілося показати. Щоб зберегти його ідентифікацію вирішили не змінювати логотип повністю, але підкреслили новий статус, додали йому значимості.

 Anex Logo Animation

На допомогу прийшов скандинавський стиль – простий, але з яскравими акцентами. Типографіку використали теж скандинавську. Гротескний шрифт виглядає стильно, читається легко і підтримує потрібний образ. Щоб зберегти колірну асоціацію з брендом, тональність айдентики лишили чорно-білою.

Цей же колірний код використали і для всіх рекламних об’єктів. Інверсія зробила айдентику універсальною для будь-якого формату носія.

 Anex_Poster_Animation

Tone of voice теж змінився і отримав скандинавський характер. Бренд заговорив з клієнтом простими лаконічними фразами на вітринах.

Текстові блоки та фото зручно масштабуються під різні потреби, щоб зробити систему айдентики зрозумілою для всіх і гнучкою у використанні.

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie