«Nemiroff» запустила рекламну кампанію про редизайн лінійки The Originals

Над рекламною кампанією про зміну дизайну працювала команда креативного агентства MullenLowe Adventa. Для зйомки ролика було запрошено режисера із Лос Анджелеса, США, Філіпа Монтгомері (Phillip Montgomery).

Комментарии 754

Ідея проста - розказати про зміни дизайну у форматі «було» / «стало». Важливо було показати зовнішні зміни звичного дизайну пляшок, який не змінювався протягом більше десяти років, щоб користувач міг впізнати продукцію на полицях в магазині. Також, потрібно було підкреслити, що зміни стосуються лише зовнішнього вигляду лінійки.

«Змінившись ззовні, важливо залишатися вірним собі, своїм принципам та життєвим правилам. Амбіційні та нестримні духом особистості навіть після зовнішніх змін зберігають свою суть, адже в них є стержень, характер» – прокоментував Юрій Сорочинський, СЕО Nemiroff – «Навіть через десятки років, завоювавши світовий ринок, створивши собі ім'я, Nemiroff The Originals змінюється зовні, але залишається вірним своїй якості. Новий дизайн, але все той же легендарний смак»

В ДНК Nemiroff – нестримний дух та сміливість, прийняття викликів. Зміна дизайну після стількох років - дуже сміливий крок, але він відповідає цінностям бренду.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода