Nestlé і Ogilvy використали штучний інтелект, щоб переосмислити шедевр Вермера

Хитрими зусиллями рекламується французький бренд йогурту La Laitière

Коментарі 1841
Проект зі штучним інтелектом від Nestlé переосмислює картину «Молочниця», шедевр, створений понад 360 років тому голландським художником Яном Вермером, у новому, розширеному світлі. Робота від Ogilvy Paris рекламує йогурт La Laitière, який давно використовує образи доярок у своїх кампаніях.

Для цього команда використала нову функцію «Outpainting» DALL-E 2, щоб додати важливі деталі та нових персонажів до оригінального зображення, написаного маслом на полотні:
Тепер замість молочниці, яка самотньо трудиться на кухні, на сцені з’являється понад дюжини захоплених глядачів, а розмір кімнати збільшується в п’ять разів. З’являються вікна, стельові балки, каструлі та сковорідки та дідусевий годинник, а малюк визирає з-під маленького столика.

Ось перегляд ШІ...
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода