Проект зі штучним інтелектом від Nestlé переосмислює картину «Молочниця», шедевр, створений понад 360 років тому голландським художником Яном Вермером, у новому, розширеному світлі. Робота від Ogilvy Paris рекламує йогурт La Laitière, який давно використовує образи доярок у своїх кампаніях.
Для цього команда використала нову функцію «Outpainting» DALL-E 2, щоб додати важливі деталі та нових персонажів до оригінального зображення, написаного маслом на полотні:
Для цього команда використала нову функцію «Outpainting» DALL-E 2, щоб додати важливі деталі та нових персонажів до оригінального зображення, написаного маслом на полотні:
Тепер замість молочниці, яка самотньо трудиться на кухні, на сцені з’являється понад дюжини захоплених глядачів, а розмір кімнати збільшується в п’ять разів. З’являються вікна, стельові балки, каструлі та сковорідки та дідусевий годинник, а малюк визирає з-під маленького столика.
Ось перегляд ШІ...
Ось перегляд ШІ...