У продажу пропонуємо споживачам дві нові лінійки: у зручному стакані та збільшеній пачці для тих, кому завжди мало. Змінився не тільки вигляд «Мівіни®», а й наповнення.
У стакані — вермішель у густому соусі з крутими смаками Азії: теріякі чи курочки з кунжутом.
У великій пачці — збільшена порція вермішелі зі справжнім соусом зі смаком яловичини та розмарином або медової курочки карі. До речі, цю новинку готують теж по-новому: після того як запарили вермішель, необхідно злити воду, а потім додати готовий густий соус.
У рекламному ролику «Мівіни® Street Food» усе як на топових ринках вуличної їжі. Щоб підкреслити розмір великої пачки, за нею сховали цілий фуд-трак, а в іншому ролику в стакан вмістили азійський фуд-маркет. Ця та інша вулично-кулінарна магія – у свіжих роликах від Nestlé та McCann Kyiv.
Перегляньте відео та переконайтесь самі!
Команда проєкту
Клієнт: Nestlé Ukraine
Олена Вовк – Marketing Manager
Віталій Бесєдін – Senior Brand Manager
Валентин Шевченко – Brand Manager
Олена Парасюк – Junior Brand Manager
Агенція: McCann Kyiv
Юлія Сторчак – Assoсiate Creative Director
Дмитро База – Senior Art Director
Вікторія Ніконенко – Art Director
Ольга Левицька – Copywriter
Ганна Бобіна – Account Director
Олена Роєнко – Account Manager
Продакшн: Pronto Film
Микита Булгаков – Director
Юрій Бакун – Operator
Дмитро Бондаренко – DOP
Анатолій Познанський – SFX
Наталія Зубенко – Food stylist
Ілля Ісупов – Production Designer
Маша Сивякова – Style
Анна Аралова – Makeup
Анна Калашник – Executive Producer
Ірина Шмотолоха – Producer
Карина Марчук – Production assistant
Кастинг – Hello! Casting
Пост-продакшен студія: TPH-ONE
За материалами прес-релізу