Nestlé в Україні запустила два нових продукти під суббрендом «Мівіна Street Food»

Nestlé в Україні разом з McCann Kyiv розповідає детальніше про новинки за допомогою крутих роликів.

Комментарии 2554

У продажу пропонуємо споживачам дві нові лінійки: у зручному стакані та збільшеній пачці для тих, кому завжди мало. Змінився не тільки вигляд «Мівіни®», а й наповнення.

У стакані — вермішель у густому соусі з крутими смаками Азії: теріякі чи курочки з кунжутом.

У великій пачці — збільшена порція вермішелі зі справжнім соусом зі смаком яловичини та розмарином або медової курочки карі. До речі, цю новинку готують теж по-новому: після того як запарили вермішель, необхідно злити воду, а потім додати готовий густий соус.

У  рекламному ролику «Мівіни® Street Food» усе як на топових ринках вуличної їжі. Щоб підкреслити розмір великої пачки, за нею сховали цілий фуд-трак, а в іншому ролику в стакан вмістили азійський фуд-маркет. Ця та інша вулично-кулінарна магія – у свіжих роликах від Nestlé та McCann Kyiv.

Перегляньте відео та переконайтесь самі!

 video
 video

Команда проєкту

Клієнт: Nestlé Ukraine

Олена Вовк – Marketing Manager 

Віталій Бесєдін – Senior Brand Manager

Валентин Шевченко – Brand Manager

Олена Парасюк – Junior Brand Manager

Агенція: McCann Kyiv

Юлія Сторчак – Assoсiate Creative Director

Дмитро База – Senior Art Director

Вікторія Ніконенко – Art Director

Ольга Левицька – Copywriter

Ганна Бобіна – Account Director

Олена Роєнко – Account Manager

Продакшн: Pronto Film

Микита Булгаков – Director

Юрій Бакун – Operator

Дмитро Бондаренко – DOP

Анатолій Познанський – SFX

Наталія Зубенко – Food stylist

Ілля Ісупов – Production Designer

Маша Сивякова – Style

Анна Аралова – Makeup

Анна Калашник – Executive Producer

Ірина Шмотолоха – Producer

Карина Марчук – Production assistant

Кастинг – Hello! Casting

Пост-продакшен студія: TPH-ONE

За материалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода