Як показують результати досліджень уподобань споживачів, тенденції та запити споживачів на ринку вермішелі швидкого приготування в Україні змінюються. Частка стандартного сегмента вермішелі швидкого приготування за 2019-2020 роки в Україні зменшилася, натомість популярність преміумсегмента та імпортованої продукції істотно зросла.
Беручи до уваги зміну тенденцій та уподобань споживачів, Nestlé в Україні та бренд “Мівіна®” фокусують увагу на нових напрямах і запускають нову лінійку продукції “Мівіна®” із соусами “МІВІНА® Street Food™”. До інноваційної лінійки, яку запускають на українському ринку, увійшли вермішель у густих соусах зі смаками кунжуту і смаженої курки, пікантного теріякі та велика порція вермішелі “Мівіна®” із соусами зі смаками яловичини з розмарином і медової курочки карі.
Для вермішелі в густому соусі в стакані була використана спеціально розроблена лінійка азіатських смаків, що так сподобалася споживачам у ЄС. Зокрема, аналогічний продукт від Nestlé в стакані вже є на ринках Німеччини, Фінляндії, Норвегії, Австрії, Швеції, Нідерландів, Латвії, Литви, Хорватії, Польщі, Словаччини, Угорщини, Чехії, Естонії та Греції та продовжує крокувати країнами Європи.
Смаки, з якими буде представлена “МІВІНА® Street Food™” у стакані, наразі не мають аналогів на ринку вермішелі швидкого приготування в Україні – кунжут і смажена курка та пікантний теріякі.
Інша новинка “Мівіни” в преміальній лінійці Street Food – вермішель із соусом у збільшеній пачці, що має стати найкращим рішенням для споживачів, які обирають між приготуванням однієї пачки вермішелі та двома. Спеціально розроблені соуси надають вермішелі насиченого смаку, а збільшена порція дасть змогу втамувати голод та насолодитися смачною та поживною стравою завдяки лише одній пачці. Смаки, з якими буде представлена “МІВІНА® Street Food™” із соусом – яловичина з розмарином і медова курочка карі.
Широка дистрибуція нової преміальної лінійки вермішелі “Мівіна” активно створюється, а продукти вже можна знайти на полицях великих мережевих супермаркетів України.