Торік Netflix запустив новий формат передплати. Це більш дешевий тариф — із переглядом реклами. Його вартість становила $7 на місяць. Цим бюджетним тарифом користується вже близько 5 млн. користувачів щомісяця, у зв'язку з чим платформа має намір перейти до розширення рекламних форматів.
Так, у компанії хочуть створювати півгодинні рекламні ролики-серіали, які демонструватимуться частинами перед переглядом контенту протягом декількох днів. Історія в них розгортатиметься для глядача поступово. Такий формат можливий лише на стрімінговому сервісі. "Ви не можете зробити це на лінійному телебаченні, тому що люди не живуть на одному каналі", - зазначив керівник платформи Тед Сарандос.
Реклама в бюджетному тарифі Netflix буде призначена для дорослої аудиторії, оскільки неповнолітні користувачі не мають доступу до цього типу передплати.