Магазин належить французькій компанії Decathlon, що спеціалізується на розробці, виробництві і роздрібній торгівлі спортивними товарами для більш ніж вісімдесяти видів спорту. На сьогодні компанії належить 1414 магазинів у 45 країнах світу.
«Ми раді партнерству із Decathlon Україна. Нам імпонують цінності компанії – чесність, енергійність, відповідальність, щедрість, – і їхнє прагнення зробити будь-яку фізичну активність – будь то пробіжки вранці, довгі прогулянки або підготовка до серйозного марафону, – ефективнішими, цікавішими і безпечнішими. Разом з командою Decathlon Україна ми будемо мотивувати українців займатися фізичними навантаженнями регулярно, підтримувати їх на шляху до мети, і, звичайно, розповідати про продукти компанії», – коментує перемогу Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group.
«Ми щиро раді розпочати співпрацю з Decathlon Україна, разом з професійною командою наших надійних партнерів New Strategies Group. Ця перемога у черговий раз показує наскільки в сучасному світі тісно переплетені медіа та креатив. Сподіваймося, що разом ми допоможемо компанії Decathlon зайняти найвищі позиції у свідомості українців», – додала Аліна Котенко, СЕО Havas Media Ukraine.
«Наша команда із задоволенням розпочинає працювати з Havas Media Ukraine та їхніми партнерами New Strategies Group. Вони вразили нас своєю медіа та діджитал експертизою і особливим підходом до креативу. Ми впевнені, що реалізація запропонованої стратегії, зробить компанію Decathlon Україна ще більш помітною серед інших спортивних брендів у соцмережах та інтернеті, і приверне увагу нових користувачів», – коментує вибір агентств Анастасія Бужероль, маркетинг директор Decathlon Україна.
За матеріалами прес-релізу