New Strategies Group і Havas Media перемогли у тендері Decathlon Україна

Комунікаційне діджитал-агентство New Strategies Group за підтримки агентства Havas Media Ukraine, виграло тендер на просування європейського ритейлера спортивних товарів Decathlon Україна.

Комментарии 1470

Магазин належить французькій компанії Decathlon, що спеціалізується на розробці, виробництві і роздрібній торгівлі спортивними товарами для більш ніж вісімдесяти видів спорту. На сьогодні компанії належить 1414 магазинів у 45 країнах світу.

«Ми раді партнерству із Decathlon Україна. Нам імпонують цінності компанії – чесність, енергійність, відповідальність, щедрість, – і їхнє прагнення зробити будь-яку фізичну активність – будь то пробіжки вранці, довгі прогулянки або підготовка до серйозного марафону, – ефективнішими, цікавішими і безпечнішими. Разом з командою Decathlon Україна ми будемо мотивувати українців займатися фізичними навантаженнями регулярно, підтримувати їх на шляху до мети, і, звичайно, розповідати про продукти компанії», – коментує перемогу Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group.

«Ми щиро раді розпочати співпрацю з Decathlon Україна, разом з професійною командою наших надійних партнерів New Strategies Group. Ця перемога у черговий раз показує наскільки в сучасному світі тісно переплетені медіа та креатив. Сподіваймося, що разом ми допоможемо компанії Decathlon зайняти найвищі позиції у свідомості українців», – додала Аліна Котенко, СЕО Havas Media Ukraine.

«Наша команда із задоволенням розпочинає працювати з Havas Media Ukraine та їхніми партнерами New Strategies Group. Вони вразили нас своєю медіа та діджитал експертизою і особливим підходом до креативу. Ми впевнені, що реалізація запропонованої стратегії, зробить компанію Decathlon Україна ще більш помітною серед інших спортивних брендів у соцмережах та інтернеті, і приверне увагу нових користувачів», – коментує вибір агентств Анастасія Бужероль, маркетинг директор Decathlon Україна.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода